Meddelelse om beskyttelse af personoplysninger hos Philips Sonicare


Denne erklæring om beskyttelse af personoplysning blev sidst opdateret den [04]. december 2018.

Philips Sonicare ("App") rådgiver brugere over hele verden om, hvordan de kan forbedre deres tandbørstning og mundhygiejne ("Tjenester"). Appen anvender personlige oplysninger, der indsamles og behandles for tandbørster, som er tilknyttet Philips Sonicare ("Enhed") og/eller Appen.

 

Formålet med disse privatlivsbemærkninger er at give dig et overblik over vores praksis vedrørende privatliv, når du bruger vores tjenester, herunder hvilke data vi indsamler, hvorfor vi indsamler dem, og hvad vi gør med dem, samt dine individuelle rettigheder. Disse privatlivsbemærkning er gældende for personlig data, som er indsamlet og behandlet af Enheden og/eller Appen, som kontrolleres af eller er under kontrol af Philips Oral Healthcare, LLC eller nogen af deres affilierede selskaber eller datterselskaber ("Philips", "vores", "vi" eller "os").

 

 

Læs også vores Meddelelse om cookies og Betingelser for brug, som beskriver de vilkår, under hvilke du bruger vores Tjenester.

Hvilke personoplysninger indsamles og til hvilket formål


Vi modtager eller indsamler personoplysninger, som beskrevet nærmere nedenfor, når vi leverer vores Tjenester, inklusive når du besøger, downloader og installerer enheden eller Appen, eller bruger vores Tjenester. 
account data

Følsomme personoplysninger

Vi indsamler følgende følsomme oplysninger:

 

  •         Din Enheds oplysninger om tandbørstning, når du beslutter at slutte den til Appen. Vi indsamler disse oplysninger for at give dig feedback og vejledning i realtid, mens du børster.
  •         Data om din mundhygiejne, herunder dine børstemål og andre tandplejevaner/aktiviteter (som f.eks. brug af tandtråd og skylning) og dine svar på spørgsmål på siden Personlig tilpasning i Onboarding-spørgeskemaet og fokusområdet (som f.eks. dannelse af plak, blødende områder, tilbagetrukket tandkød og potentielle huller). Vi indsamler disse oplysninger for at hjælpe dig med at forbedre dine vaner i forbindelse med tandbørstning og mundhygiejne og skabe vedvarende ændringer af din mundhygiejne. Vi gør dette ved at måle dine fremskridt i forhold til dine mål og give dig anbefalinger vedrørende tandpleje, så du kan nå målene. 


Vi bruger også dine følsomme oplysninger til at give dig personligt tilpassede Tjenester såsom vejledning til din tandbørstning og synkronisering med dit personlige 3D-mundkort i Appen, give dig et tilpasset program, så du straks kan tage dig af oversete steder, overvåge effektiviteten af børstehovedet og udvikle nye produkter og tjenester til dig, som yderligere beskrevet i afsnittet "Kombinerede oplysninger" nedenfor.

Inden vi indsamler følsomme oplysninger, informerer vi dig og beder om dit udtrykkelige samtykke i henhold til paragraf 9.2.a. i Forordning (EU) 2016/679. Ud over det, der er angivet ovenfor, beder vi dig om at undlade at sende eller videregive følsomme personoplysninger (f.eks. CPR-numre, oplysninger vedrørende race eller etnisk oprindelse, politiske synspunkter, religiøse, filosofiske eller andre overbevisninger, helbred, seksualliv eller seksuel orientering, biometriske oplysninger eller genetiske kendetegn, kriminel baggrund eller medlemskab af fagforeninger) til os, i eller via Appen, eller på nogen anden måde.

Læs mereLæs mindre

Kontooplysninger

Vi indsamler dine personoplysninger, når du opretter en konto. Du kan logge på Appen via en MyPhilips-konto eller ved at bruge din profil på sociale medier. De personoplysninger, vi indsamler, kan omfatte dit brugernavn, profilbillede, navn, e-mailadresse, køn, fødselsdato/alder, land, sprog, seneste tweet-profils URL-adresse og din profil på sociale medier, placering og adgangskode. For brugere i Kina indsamler vi brugernes telefonnumre.

Hvis du vælger at logge ind via sociale medier, kan de personoplysninger, vi indsamler, omfatte din grundlæggende offentlige profil (f.eks. profilbillede, id, køn, webadresse for din profil, fødselsdato, hjemmeside og placering) og e-mailadresse.  I disse tilfælde, kan udbyderen af det sociale medie indsamle oplysninger om, at du bruger Appen og logger ind via din profil på det sociale medie. Læs privatlivsbemærkningerne hos udbyderen af det sociale medie (f.eks. Facebook, Google+) for at lære mere om deres praksis vedrørende beskyttelse af privatlivet, hvilken type personoplysninger de indsamler, og hvordan de bruger, behandler og beskytter dem.


  • De indsamlede personoplysninger bruges til at oprette og administrere din konto. Du kan bruge din konto for at logge sikkert på Appen. Hvis du opretter en MyPhilips-konto for at logge på Appen, sender vi dig en velkomst-e-mail for at bekræfte dit brugernavn og din adgangskode, så vi kan kommunikere med dig som svar på dine henvendelser, sende dig udelukkende tjenesterelaterede meddelelser eller direkte markedsføringskommunikation, hvis du har tilvalgt det. Du kan også bruge din MyPhilips-konto til at bestille et Philips-produkt eller en Philips-tjeneste, deltage i en kampagne eller et spil, deltage i en social medieaktivitet i forbindelse med en Philips-kampagne (f.eks. ved at klikke på "synes godt om" eller "del") og deltage i produkttests eller -undersøgelser.

 

Fordi vi bruger dine Kontooplysninger til at levere Tjenesterne, anser vi denne behandling for nødvendig for udførelsen af en kontrakt, som du er part i, og som er lovlig i henhold til artikel 6.1. (b) i forordning (EU) 2016/679.

Læs mereLæs mindre
Data filled in by you

Enhedsoplysninger

Vi kan indsamle enhedsspecifikke oplysninger, når du installerer, opnår adgang til eller bruger Enheden. Dette omfatter oplysninger om din Enhed, herunder det unikke brugerenhedsnummer. Vi indsamler også brugsdata, som er relateret til din brug af Enheden.

 

Enheden registrerer også (i) din brug af enheden, som f.eks. tidspunktet for brug og batteriniveauet; (ii) sensordata som f.eks. børstens tilstand, position, bevægelse og tryk samt (iii) typen og brugen af børstehovedet og streamer disse data til appen.

 

  •  Vi bruger disse data til at synkronisere med din statusrapport i Appen, overvåge effektiviteten af børstehovedet og informere dig om, hvornår du skal skifte børstehovedet.

 

Da dine Enhedsoplysninger kun behandles, når du vælger at parre din(e) Enhed(er) med Appen med henblik på Tjenesterne, anser vi denne behandling som værende nødvendig for udførelsen af en kontrakt, som du er part i, og som er lovlig i henhold til artikel 6.1.(b) i forordning (EU) 2016/679.

Læs mereLæs mindre
Cookies

Cookies

Vi bruger cookies, tags eller lignende teknologier (”Cookies”) til at drive, levere, forbedre, forstå og tilpasse vores Tjenester. Cookies giver os mulighed for at genkende din mobilenhed og indsamle dine personoplysninger, herunder dit unikke brugerenhedsnummer, din mobilenheds IP-adresse, hvilken(/t) type mobilinternetbrowser eller -operativsystem du bruger, sessions- og brugsdata eller servicerelaterede oplysninger om ydelsen, som er oplysninger om din brug af Appen.

 

Inden vi bruger Cookies, vil vi bede om dit udtrykkelige samtykke.  For yderligere oplysninger om brugen af Cookies i denne App kan du læse vores Meddelelse om cookies, som du finder under indstillinger for beskyttelse af personoplysninger for Appen.

Læs mereLæs mindre
Location data

Transaktionsoplysninger

Hvis du betaler for vores Tjenester, kan vi modtage oplysninger og bekræftelser, som f.eks. betalingskvitteringer, herunder fra appbutikker eller andre tredjeparter, der behandler din betaling.

 

Kundesupport

Du kan give os oplysninger om din brug af vores Tjenester, herunder din interaktion med Philips, og hvordan vi kan kontakte dig, så vi kan yde kundesupport. Vi driver og leverer vores Tjenester, herunder kundesupport, og forbedrer, afhjælper problemer med og tilpasser vores Tjenester. Vi bruger også dine oplysninger til at svare dig, når du kontakter os.

Vi betragter behandlingen af Kundesupportoplysninger for at være nødvendig for gennemførelsen af den kontrakt, som du er part i, og for at være lovlig i henhold til artikel 6.1.(b) i forordning (EU) 2016/679.

Combined data

Kombinerede oplysninger

Vi kan kombinere dine personoplysninger, herunder Kontooplysninger, Enhedsoplysninger, Cookies, Lokaliseringsoplysninger, med oplysninger indsamlet i forbindelse med dine interaktioner og brug af Philips' digitale kanaler såsom sociale medier, websteder, e-mails, apps og tilknyttede produkter, IP-adresse, cookies, Enhedsoplysninger, kommunikation, som du klikker eller trykker på, lokaliseringsoplysninger og websteder, du besøger.

 

Vi bruger dine kombinerede oplysninger til at forbedre indholdet, funktionaliteten og anvendeligheden af Appen, Enheden/Enhederne og Tjenesterne samt til at udvikle nye produkter og tjenester. I dette tilfælde anser vi behandlingen af dine kombinerede oplysninger for at være baseret på Philips' legitime interesse, og at den er lovlig i henhold til paragraf 6.1. (f) i forordning (EU) 2016/679.  Vi kan også samle dine kombinerede oplysninger (dine individuelle personoplysninger fjernes i den sammenhæng) med henblik på at oprette udgivelser, præsentationer, rapporter eller anden (marketing-) kommunikation, som vi kan bruge til interne og eksterne formål.

 

Hvis du tilvælger at modtage salgsfremmende kommunikation om Philips' produkter, tjenester, arrangementer og kampagner, der kan være relevante for dig baseret på dine præferencer og adfærd på internettet, kan vi sende dig markedsførings- og salgsfremmende kommunikation via e-mail, telefon og andre digitale kanaler, såsom mobilapps og sociale medier. For at kunne tilpasse kommunikationen til dine præferencer og adfærd og give dig en mere relevant og personlig oplevelse, kan vi analysere og kombinere dine personoplysninger.   Du kan når som helst fravælge at modtage og framelde en sådan kommunikation. 

Læs mereLæs mindre

Tilladelser

Når Appen har brug for tilladelse til at få adgang til din mobilenheds sensorer (f.eks. kamera, Wi-Fi, geoplacering eller Bluetooth) eller andre data (f.eks. billeder, dagsorden eller kontakter) til formål, der er relateret til Tjenesterne, beder vi om dit samtykke.


  • I forbindelse med Android-operativsystemer er en omtrentlig geografisk placering nødvendig for at kunne oprette forbindelse til din Enhed.
  • I forbindelse med iOS-operativsystemer er geoplacering nødvendig for at kunne registrere, at Appen og Enheden/Enhederne er i nærheden.
  • Du kan til enhver tid blokere indsamling af geoplacering via indstillingerne i din App eller mobilenhed.  
  • Nogle gange er tilladelsen en teknisk forudsætning for operativsystemerne på din mobilenhed. I sådanne tilfælde kan Appen bede om din tilladelse til at få adgang til disse sensorer eller oplysninger, men vi indsamler ikke disse oplysninger, medmindre det er nødvendigt for at kunne gøre Apptjenesten tilgængelig for dig og kun, når du har givet dit samtykke.
Læs mereLæs mindre
Third parties

Hvem deles personoplysninger med?


Philips kan videregive dine personoplysninger til tredjepartstjenesteudbydere, forretningspartnere eller andre tredjeparter i overensstemmelse med denne meddelelse om beskyttelse af personoplysninger og/eller gældende lovgivning.

Tjenesteudbydere

Vi samarbejder med tredjepartstjenesteudbydere om at hjælpe os med at drive, levere, forbedre, forstå, tilpasse, støtte og markedsføre vores Tjenester.

Vi kan dele dine personoplysninger med følgende tjenesteudbydere:

 

 

  •     IT- og Cloud-udbydere

Disse tjenesteudbydere leverer den nødvendige hardware, software, netværk, lagerkapacitet, transaktionsbaserede tjenester og/eller relateret teknologi, der kræves for at køre Appen eller levere Tjenesterne.

 

  •     Betaling

Vi samarbejder med tjenesteudbydere, der kan håndtere og behandle dine økonomiske oplysninger i forbindelse med betalingsfunktioner i denne app, herunder appbutikker eller andre tredjeparter, der behandler din betaling.

Philips kræver, at vores tjenesteudbydere sikrer et tilstrækkeligt beskyttelsesniveau for dine personoplysninger svarende til det niveau, vi leverer. Vi kræver, at vores tjenesteudbydere udelukkende behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med vores anvisninger og kun til det specifikke formål, der er nævnt ovenfor, skaffer sig adgang til den mindst mulige mængde oplysninger, de behøver for at levere en bestemt tjeneste, og sikkerhedsbeskytter dine personoplysninger.

 

Andre tredjeparter

Philips kan også arbejde med tredjeparter, der behandler dine personoplysninger til egne formål. Hvis Philips deler personoplysninger med tredjeparter, der bruger dine personoplysninger til egne formål, vil Philips sørge for at informere dig og/eller indhente dit samtykke i henhold til gældende lovgivning, før vi deler dine personoplysninger. Læs deres bemærkninger om beskyttelse af personoplysninger omhyggeligt, da de informerer om deres praksis for beskyttelse af personoplysninger, herunder hvilken type personoplysninger de indsamler, og hvordan de bruger, behandler og beskytter dem.

 

Philips sælger nogle gange en virksomhed eller en del af en virksomhed til et andet selskab. En sådan overdragelse af ejerskabet kan omfatte overførslen af dine personoplysninger, som er direkte relateret til denne virksomhed, til det overtagende selskab. Alle vores rettigheder og forpligtelser i henhold til vores erklæring om beskyttelse af personoplysninger kan frit overdrages af Philips til et af vores tilknyttede selskaber i forbindelse med en fusion, et opkøb, en omstrukturering eller salg af aktiver, eller i kraft af loven eller på anden måde, og vi kan overføre dine personoplysninger til et af vores tilknyttede selskaber, efterfølgende enheder eller en ny ejer.

 

Vi kan dele dine personoplysninger med følgende tredjeparter:

  •     Delta Dental (kun i USA).
  •     ONVZ (kun Holland).
  •     Amazon (hvis Amazon DRS er tilgængeligt i dit land, og du har tilmeldt dig).

 

Disse tredjeparter kan levere deres egne tjenester til dig. Vi kan dele dine personoplysninger med [tredjeparter] på din anmodning og/eller i henhold til gældende lovgivning.



We will retain your personal data for as long as needed or permitted in light of the purpose(s) for which the data is collected. The criteria we use to determine our retention periods include: (i) the length of time you use the App and Services; (ii) whether there is a legal obligation to which we are subject; or (iii) whether retention is advisable in light of our legal position (such as in regard to applicable statutes of limitations, litigation or regulatory investigations)Data about your interactions and usage of the Philips digital channels such as social media, websites, emails, apps and connected product. This data may include: IP address, cookies, device information, communications you click on or tap, location details, websites you visit.

IT Providers

These providers deliver the necessary hardware, software, networking, storage, transactional services and/or related technology required to run the App or the services provided.

 
Spacer
 

Cloud Providers

These providers deliver data storage services. Philips is committed to store your personal data in your region, with cloud services in Europa, USA, Latinamerika, Tokyo, Sydney og Kina.

 
Spacer
 

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

 
 
 

Payment

These providers handle financial data in relation to in-app purchases.

IT Providers

These providers deliver the necessary hardware, software, networking, storage, transactional services and/or related technology required to run the App or the services provided.

 
Spacer
 

Cloud Providers

These providers deliver data storage services. Philips is committed to store your personal data in your region, with cloud services in Europa, USA, Latinamerika, Tokyo, Sydney og Kina.

 
Spacer
 

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

 
 
 

Payment

These providers handle financial data in relation to in-app purchases.

IT Providers

These providers deliver the necessary hardware, software, networking, storage, transactional services and/or related technology required to run the App or the services provided.

 
Spacer
 

Cloud Providers

These providers deliver data storage services. Philips is committed to store your personal data in your region, with cloud services in Europa, USA, Latinamerika, Tokyo, Sydney og Kina.

 
Spacer
 

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

 
 
 

Payment

These providers handle financial data in relation to in-app purchases.

IT Providers

These providers deliver the necessary hardware, software, networking, storage, transactional services and/or related technology required to run the App or the services provided.

 
Spacer
 

Cloud Providers

These providers deliver data storage services. Philips is committed to store your personal data in your region, with cloud services in Europa, USA, Latinamerika, Tokyo, Sydney og Kina.

 
Spacer
 

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

 
 
 

Payment

These providers handle financial data in relation to in-app purchases.

IT Providers

These providers deliver the necessary hardware, software, networking, storage, transactional services and/or related technology required to run the App or the services provided.

 
Spacer
 

Cloud Providers

These providers deliver data storage services. Philips is committed to store your personal data in your region, with cloud services in Europa, USA, Latinamerika, Tokyo, Sydney og Kina.

 
Spacer
 

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

 
 
 

Payment

These providers handle financial data in relation to in-app purchases.

IT Providers

These providers deliver the necessary hardware, software, networking, storage, transactional services and/or related technology required to run the App or the services provided.

 
Spacer
 

Cloud Providers

These providers deliver data storage services. Philips is committed to store your personal data in your region, with cloud services in Europa, USA, Latinamerika, Tokyo, Sydney og Kina.

 
Spacer
 

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

 
 
 

Payment

These providers handle financial data in relation to in-app purchases.

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

Læs mereLæs mindre
Third parties

Amazon Dash Replenishment Services

I nogle lande understøtter vi vores BrushSync-genbestillingstjeneste ("BrushSync"). Når du abonnerer på BrushSync, afgiver appen automatisk bestillinger på børstehoveder for dig via Amazons Dash Replenishment Service ("DRS"). I den forbindelse skal du logge ind på din Amazon-konto, hvorefter Amazon leverer sine egne tjenester til dig. Læs Amazons Vilkår og betingelser og Privatlivsbemærkninger, da de beskriver Amazons praksis vedrørende beskyttelse af privatlivet, herunder hvilken type personoplysninger de indsamler, og hvordan de bruger, behandler og beskytter dem.


Når du opretter dit BrushSync-abonnement, videregiver vi følgende oplysninger til Amazon: Din enheds serienummer, enhedens model (hx-nummer), og hvornår det er tid til at bestille et nyt børstehoved ("BrushSync-data").  Vi gemmer dit Amazon-kunde-id for at holde styr på dit abonnement. Hvis du opsiger abonnementet på BrushSync, sletter vi dit kunde-id.  Du kan til enhver tid (i) sætte bestillinger på pause eller ændre dem via Indstillinger for genbestilling på siden Mit børstehoved og/eller (ii) annullere en bestilling via Amazon.
 

Dine BrushSync-data og dit Amazon-kunde-id behandles kun i forbindelse med ovenstående formål, når du abonnerer på BrushSync, og vi anser derfor denne behandling for at være nødvendig for gennemførelsen af en kontrakt, som du er part i, og som er lovlig i henhold til paragraf 6.1.(b) i Forordning (EU) 2016/679.

Læs mereLæs mindre

Overførsler på tværs af landegrænser

Dine personoplysninger kan lagres og behandles i et land, hvor vi har faciliteterne, eller hvor vi engagerer tjenesteudbydere, og ved at benytte Tjenester giver du dit samtykke til overførsel (hvis relevant) af oplysninger til lande uden for dit bopælsland, som kan have regler for databeskyttelse, der er forskellige fra dem i dit land. Under visse omstændigheder kan domstole, retshåndhævende myndigheder, myndighedsorganer eller sikkerhedsmyndigheder i disse andre lande have ret til at få adgang til dine personoplysninger.


Hvis du befinder dig i EØS, kan dine personoplysninger overføres til vores tilknyttede selskaber eller tjenesteudbydere i lande uden for EØS, der af Europa-Kommissionen anerkendes for at yde et passende niveau af databeskyttelse i henhold til EØS-standarder (den komplette liste over disse lande findes her. Ved overførsler fra EØS til lande, der ikke anses for hensigtsmæssige af Europa-Kommissionen, som f.eks. USA, har vi indført relevante foranstaltninger, såsom vores Bindende selskabsregler for oplysninger om kunder, leverandører og samarbejdspartnere og/eller standardkontraktbestemmelser vedtaget af Europa-Kommissionen med henblik på at beskytte dine personoplysninger. Du kan få en kopi af disse foranstaltninger ved at følge ovenstående link eller kontakte privacy@philips.com.

Læs mereLæs mindre

Hvor længe opbevarer vi dine oplysninger?

Vi opbevarer dine personoplysninger, så længe det er påkrævet eller tilladt i lyset af de(t) formål, hvormed oplysningerne indsamles. De kriterier, vi benytter for at afgøre vores opbevaringsperioder, omfatter: (i) hvor lang tid du bruger Appen og Tjenesterne; (ii) om der er en retlig forpligtelse, som vi er underlagt; eller (iii) om opbevaringen er hensigtsmæssig i lyset af vores juridiske stilling (f.eks. med hensyn til gældende forældelseslove, retstvist eller administrative undersøgelser).

Choices and rights

Dine valg og rettigheder

Hvis du vil sende en anmodning om at få adgang til, rette, slette, begrænse eller gøre indsigelse mod behandlingen af de personoplysninger, du tidligere har videregivet til os, eller hvis du vil sende en anmodning om at modtage en elektronisk kopi af dine personoplysninger med henblik på at sende dem til en anden virksomhed (i det omfang gældende lov giver dig retten til denne dataoverførbarhed), kan du kontakte os på privacy@philips.com. Vi besvarer din anmodning i overensstemmelse med gældende lovgivning.


I din anmodning skal du gøre det klart, hvilke personoplysninger du gerne vil have adgang til, rette, slette, begrænse eller afvise behandlingen af. For at beskytte dig behandler vi udelukkende anmodninger vedrørende de personoplysninger, der er tilknyttet din konto, din e-mailadresse eller andre kontooplysninger, som du bruger til at sende os din anmodning, og vi kan blive nødt til at verificere din identitet før behandlingen af din anmodning. Vi forsøger at efterkomme din anmodning så hurtigt, som det er praktisk muligt.

 

Hvor vi er afhængige af dit samtykke til at indsamle og/eller behandle dine personoplysninger, kan du til enhver tid trække dit samtykke tilbage, uden at det påvirker lovligheden af behandling baseret på dit samtykke inden tilbagetrækningen.

Bemærk, at hvis du gør brug af (nogle af) dine valg og rettigheder, kan du muligvis ikke helt eller delvist bruge vores Tjenester længere..

Læs mereLæs mindre
We protect your personal data
Vi beskytter dine personlige oplysninger

Vi tager vores forpligtelse alvorligt i forhold til at beskytte de oplysninger, du videresender til Philips, mod utilsigtet eller uautoriseret ændring, tab, misbrug, videregivelse eller adgang. Philips anvender en række forskellige sikkerhedsteknologier, tekniske og organisatoriske foranstaltninger til at beskytte dine oplysninger. Med henblik herpå har vi blandt andet indført adgangskontroller, bruger firewalls og sikre protokoller.

Læs mereLæs mindre
Special information for parents
Særlige oplysninger til forældre

Tjenesterne er ikke tiltænkt børn, som defineret i henhold til gældende lovgivning, og det er Philips' politik at overholde loven, når der kræves en forælders eller værges tilladelse til indsamling, brug eller videregivelse af børns personoplysninger. Vi forpligter os til at sikre behovet for beskyttelse af børns personoplysninger, og vi opfordrer på det kraftigste forældre og værger til at spille en aktiv rolle i deres børns onlineaktiviteter og -interesser.

 

Hvis en forælder eller værge bliver opmærksom på, at vedkommendes barn har givet os dets personoplysninger uden vedkommendes samtykke, kan vi kontaktes på privacy@philips.com. Hvis vi bliver opmærksomme på, at et barn har givet os personoplysninger, sletter vi disse oplysninger fra vores filer.

Læs mereLæs mindre
Local specific information
Specifikke lokale oplysninger: Rettigheder vedrørende personoplysninger i Californien (kun USA)

I overensstemmelse med Californiens Civil Code Section 1798.83 er vores kunder i Californien berettiget til én gang årligt og uden beregning at anmode os om og modtage information om de personoplysninger (hvis det er relevant), som vi har afsløret over for tredjeparter af hensyn til direkte marketingformål i det foregående kalenderår. Hvis det er relevant, skal disse oplysninger omfatte en liste over de kategorier af personoplysninger, der er blevet delt, samt navne og adresser på alle tredjeparter, som vi har delt oplysningerne med i det umiddelbart foregående kalenderår. Hvis du er bosat i Californien, og du gerne vil fremsætte en sådan anmodning, skal du gå til vores websted vedrørende beskyttelse af personoplysninger: https://www.philips.dk/c-e/questions-and-feedback.html

Læs mereLæs mindre
Changes to the privacy notice
Ændringer i denne meddelelse om beskyttelse af personlige oplysninger

Vores Tjenester kan ændres fra tid til anden uden forudgående varsel til dig. Vi forbeholder os derfor ret til at ændre eller opdatere denne erklæring om beskyttelse af personoplysninger fra tid til anden. Når vi opdaterer denne erklæring om beskyttelse af personoplysninger, opdaterer vi også datoen øverst på denne meddelelse om beskyttelse af personoplysninger.

 

Vi opfordrer dig til regelmæssigt at gennemgå den nyeste version af denne erklæring om beskyttelse af personoplysninger.

 

Den nye meddelelse om beskyttelse af personoplysninger træder i kraft straks efter offentliggørelsen. Hvis du ikke accepterer den reviderede meddelelse, skal du ændre dine præferencer eller overveje at stoppe brugen af vores Tjenester. Ved fortsat at opnå adgang til eller gøre brug af vores Tjenester, efter disse ændringer er trådt i kraft, bekræfter du at være blevet informeret om og accepterer den ændrede erklæring om beskyttelse af personoplysninger.

Læs mereLæs mindre
Contact

Kontakt os

Hvis du har spørgsmål til denne erklæring om beskyttelse af personoplysninger eller om den måde, hvorpå Philips bruger dine personoplysninger, skal du kontakte vores databeskyttelsesansvarlige på privacy@philips.com. Alternativt har du ret til at indgive en klage til en tilsynsmyndighed med kompetence i dit land eller område.

 

100719-Philips Oral Healthcare, LLC

22100 Bothell Everett Highway,

Bothell, WA 98021