Philips Respironics
V60/V60 Plus-respiratorer

Hvad du har brug for at vide om din aftale om afhjælpning

V60 Plus

Vi forstår, at afhjælpningen af Philips Respironics V60/V60 Plus-respiratorer måske kan skabe udfordringer for dig og dine teams. Detaljer om, hvad du kan forvente op til eller på dagen for din aftale om planlagt afhjælpning, er beskrevet herunder.

Ikon Telefon

Trin 1:

Start af afhjælpningsprocessen

 

Philips Respironics fungerer med autoriserede tjenesteudbydere (ASP'er), som vil udføre afhjælpning på din klinik.

Ikon for papirarbejde

Trin 2:

Indsamling af oplysninger forud for planlægning af din aftale om afhjælpning

 

ASP vil kontakte dig med henblik på at planlægge en aftale på stedet. Denne aftale vil typisk foregå 2-3 uger efter denne henvendelse.


For at hjælpe med at facilitere denne henvendelse til ASP bedes du overveje at forberede en lageroptælling af dine V60/V60 Plus-enheder sammen med følgende oplysninger:

 

  • Enhedsserienumre
  • Adresse for enhedslokation
  • Hvis denne enhed er i brug, eller hvis den er blevet taget ud af drift
  • Alle åbne FCO'er (Field Correction Orders) på disse enheder, hvis de er kendt


Du kan downloade dette dokument som en hjælp til at angive ovenstående oplysninger.


Klargøring af disse oplysninger i god tid vil gøre det muligt for ASP at planlægge, hvor længe din planlagte aftale om afhjælpning vil tage. Hvis der er identificeret flere FCO'er for din respirator, vil de blive udført i løbet af samme besøg for at hjælpe med at reducere, hvor længe respiratoren er ude af drift.


Vær opmærksom på, at alle vedligeholdelsesaftaler ikke vil blive inkluderet i denne afhjælpning.


Vi anbefaler, at du noterer din ASP’s kontaktoplysninger i tilfælde af, at tilgængeligheden af din kliniks enhed ændres.

Ikon for opgaveliste

Trin 3:

Klargøring af din aftale om afhjælpning

 

Under din oprindelige henvendelse til ASP bedes du diskutere, hvor mange af dine respiratorer der kunne gøres tilgængelige pr. dag. De arbejder sammen med dig om at bestemme, hvordan din klinik bedst understøttes.

Før din planlagte dato bedes du gøre følgende for at sørge for, at en aftale fungerer. Planlagte enheder bør være:

 

  • Tilgængelig på en lokation, hvor afhjælpningen kan finde sted (på et bestemt arbejdsområde)
  • Rengjort/desinficeret

ASP'en vil bekræfte aftalen dagen før start af afhjælpning er planlagt.

 

Hospitalets ansvar
Kontakt din ASP, hvis tilgængeligheden af din enhed ændres. 

 

ASP-ansvar
Hvis der er nogen ændringer eller forsinkelser til din planlagte aftale for afhjælpning, vil din ASP kontakte dig direkte.

Gå videre for at besøge vores websted for at få de nyeste oplysninger, eller kontakt din Philips-sælger med eventuelle spørgsmål.

You are about to visit a Philips global content page

Continue

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.