Home > Hurtige tips om tilbagekaldelsen

Hurtige tips om tilbagekaldelsen

23. december 2021

Vi er her for at hjælpe dig med hurtige tips om tilbagekaldelsen.

SRC – Ikon for tal med læge om tilbagekaldelse

Stop ikke behandlingen, før du har talt med din læge.


Vores mål er at skaffe alle patienter en udskiftningsenhed så hurtigt som muligt, så de trygt kan fortsætte med behandlingen. Mens du venter på en ny enhed, er det vigtigt, at du taler med din læge, før du foretager ændringer eller stopper behandlingen.

SRC – Ikon for e-mailopdateringer om tilbagekaldelse

Tjek din e-mail regelmæssigt for opdateringer.


Phillps sender jævnligt opdateringer om tilbagekaldelsen via e-mail, og du kan altid tjekke philips.com/src-update for at få de seneste oplysninger. Du får også e-mails fra os med oplysninger om status for din udskiftningsenhed. Hvis du ikke modtager e-mailopdateringer, skal du ringe til (0045) 80 25 42 45 og sørge for at tjekke din spam-mappe.

SRC – Ikon for tilbagekaldelse mhp. fjernelse af skum

Forsøg ikke selv at fjerne skummet.


Forsøg på selv at reparere din enhed eller brug af et tredjeparts reparations- sæt kan gribe forstyrrende ind i din enhed og forhindre den i at fungere overhovedet. Philips tilbyder ikke reparationssæt til salg, og vi tillader heller ikke tredjeparter at gøre det. Kun autoriserede serviceteknikere må udføre ændringen.

SRC – Ikon for Registrer enhed i forbindelse med tilbagekaldelse

Registrer din enhed, også selvom du ikke har brugt ozonrengøringsmetoder.


Selv hvis du aldrig har brugt ozon til at rengøre din enhed, kan den stadig være berørt. Registrer dig her.

SRC – Ikon for Bedragerisk aktivitet i forbindelse med tilbagekaldelse

Vær opmærksom på bedragerisk aktivitet.


Philips vil aldrig bede om dine kreditkortoplysninger eller dit personnummer via telefon eller e-mail. Husk, at den bedste informationskilde altid er din udbyder/udbyder af holdbart medicinsk udstyr eller Philips.

Hvad du kan forvente fremover

 

Kliniske oplysninger er blevet gjort tilgængelige for dine plejeteams for at hjælpe dem med at træffe den bedste beslutning om din behandlingsplan. Da din læge kender dit sygdomsforløb, er vedkommende den mest kvalificerede person til at bedømme fordelen eller risikoen ved at fortsætte din behandling, indtil du modtager din udskiftningsenhed. ​ ​

 

Vi forstår, at det kan være frustrerende at vente på nyheder om, hvornår og hvordan din enhed bliver repareret eller udskiftet, og at ventetiden kan være af afgørende betydning. Vi arbejder hårdt på at fuldføre denne tilbagekaldelse og vil løbende kommunikere med både dig og dit plejeteam og dele de mest opdaterede oplysninger. Selvom vi allerede har gjort fremskridt mht. forsendelse af udskiftningsudstyr og har øget vores produktionskapacitet, forventer vi, at reparations- og udskiftningsprogrammet i USA vil løbe frem til ca. september 2022 for fuld gennemførelse.  & nbsp;

 

Du kan også besøge philips.com/src-update for at få oplysninger og svar på ofte stillede spørgsmål.

* Dette er en tilbagekaldelsesmeddelelse udelukkende for USA og en vigtig produktinformation for resten af verden. I USA er tilbagekaldelsesmeddelelsen blevet klassificeret af FDA som en klasse I-tilbagekaldelse. Enheder, der er godkendt til reparation og udskiftning, omfatter DreamStation CPAP- og BiLevel-enheder, DreamStation ASV-enheder og DreamStation ST/AVAPS-enheder.

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.