FSN 2021-05-A & FSN 2021-06-A
Fra oktober 2023 har Philips Respironics startet reparationsaktiviteter af Trilogy 100/200-enheder gennem Philips-godkendte reparationscentre i flere lande. Kontakt venligst din Philips Respironics Account Manager for yderligere spørgsmål.
Kunder har fortsat valget mellem reparation af deres enheder, tilbagekøb af enheder i form af en salgskredit, Trilogy Evo-opgraderinger og et Trilogy Evo-låneprogram. Vores mål er at samarbejde med kunder for at fuldføre udbedring så hurtigt som muligt for at adressere patienter på berørte Trilogy 100/200-enheder.
Nedenfor er en opdatering af status for vores reparations- og udskiftningsprogram for påvirkede CPAP-, BiPAP- og mekaniske ventilatorenheder pr. 31. oktober 2024. Udover antallet af leverede erstatningsenheder giver vi også en oversigt over antallet af enheder, der vil blive økonomisk kompenseret og antallet af enheder, der ikke længere kan spores af klinikpersonalet.
1. En række ældre System One-søvnapnø-enheder fremstilles og sælges ikke længere af Philips. I mange tilfælde er disse enheder ældre end fem år. Philips er i samråd med klinikpersonalet blevet enige om en løsning til disse patienter. For en del af de brugte enheder modtager klinikkerne alternative eller reparerede enheder. Derudover tilbyder Philips økonomisk kompensation for nogle af disse System One-enheder, så klinikkerne kan købe en anden enhed til patienten. 2. Klinikpersonalet har registreret en række apparater, som ikke længere er i brug eller ikke længere kan spores. Klinikpersonalet har gjort en indsats for at spore alle apparater og patienter. Vi antager, at enheder, der ikke længere er sporbare, ikke længere er i brug.
You are about to visit a Philips global content page
Continue Patientsikkerhed er vores topprioritet. Vi er forpligtet til at fuldføre afhjælpningen for alle berørte patienter for at sikre, at du får sikker og effektiv behandling.
Vi ved, at hver situation er unik afhængig af din berørte enhed og personlige situation. Hvis du har spørgsmål om afhjælpningsprocessen eller har brug for yderligere support, når du har modtaget din erstatningsenhed, bedes du kontakte din hjemmeplejeudbyder eller din kliniker.
Vi har oprettet en vejledning, der beskriver de enkelte trin i afhjælpningsprocessen, så du kan se, hvordan vi håndterer denne vigtig produktinformation, og hvad du kan forvente.
oktober 06, 2023
september 27, 2023
Philips Respironics afsluttede analyserne for System One og DreamStation Go søvnterapienheder, hvilket indikerer, at de flygtige organiske forbindelser (VOC'er) og emissioner af partikler (PM) relateret til skumnedbrydning er inden for de gældende sikkerhedsgrænser. Yderligere visuelle vurderinger er blevet udført og bekræfter den lave forekomst af signifikant skumnedbrydning.
You are about to visit a Philips global content page
Continue Mens vi arbejder på at levere udskiftningsenheder så hurtigt som muligt, vil vi gerne fortælle om de skridt, vi tager for at sikre, at din første generations DreamStation-udskiftningsenhed er sikker at bruge, så du kan være tryg ved din nye enhed.
(godkendt til nødbrug)
Også kendt som DreamStation BiPAP autoSV
Også kendt som DreamStation BiPAP AVAPPS, DreamStation BiPAP S/T
Også kendt som System One BiPAP autoSV, System One BiPAP autoSV Advanced
Også kendt som System One BiPAP AVAPS (C-serien),System One BiPAP S/T (C-serien)
In-Lab titreringsenhed
Også kendt som BiPAP Hybrid A30-ventilator(A-serien)
(sælges ikke i USA)
Også kendt som BiPAP V30 Auto-ventilator (A-serien)
Også kendt som BiPAP A40-ventilator(A-serien)
(sælges ikke i USA)
Også kendt som BiPAP A30-ventilator(A-serien)
(sælges ikke i USA
Hvis din enhed er berørt...
Produkter, der ikke er berørt, kan have andre lyddæmpende materialer, da nye materialer og teknologier er tilgængelige over tid. Desuden kan lyddæmpende skum i upåvirkede enheder være placeret et andet sted pga. enhedens design.
You are about to visit a Philips global content page
Continue