Vi har fuld forståelse for, at det kan være en frustrerende oplevelse at vente på nyheder, angående hvornår og hvordan din enhed kan repareres eller erstattes.
Vi samarbejder med vores erhvervskunder, så vi hurtigst muligt kan tilbyde vores patienter adgang til erstatningsenheder, men i mellemtiden er det vigtigt for os at holde dig opdateret, både omkring tilbagekaldelsesprocessen og din(e) ny(e) enhed(er).
Hvis du gerne vil vide mere, eller hvis du vil læse sikkerhedsmeddelelsen (FSN 2021-05-A & FSN 2021-06-A), så besøg philips.com/src-update
Vores sundhedsprofessionelle og distributører kan registrere berørte enheder direkte hos Philips; herefter vil vi igangsætte erstatningsprocessen.
Selvom vi ikke kræver, at patienter registrerer deres enheder, er det stadig muligt for dig at tjekke, om din enhed er blandt de berørte enheder. Hvis dette er tilfældet, anbefaler vi, at du i samspil med din læge beslutter, om din behandling skal fortsætte.
Vi går i gang med at behandle dit erstatningsapparat, når:
Når din behandlende læge eller klinik modtager en/flere enhed(er) fra Philips, vil han/hun kontakte dig direkte. Du skal ikke foretage dig mere på nuværende tidspunkt.
Hvis du gerne vil se de seneste oplysninger og opdateringer fra os, så besøg vores sociale medier, eller læs vores oftest stillede spørgsmål ved at klikke på det nedenstående link.
Når du modtager dit erstatningsapparat, vil din behandlende læge eller klinik dele vigtige oplysninger med dig, som forklarer hvordan du:
Den tilbagesendte enhed repareres, så den kan hjælpe en anden patient som et led i tilbagekaldelsesprocessen.
Vi sætter stor pris på dit samarbejde og din tålmodighed.
Ring til et af vores internationale telefonnumre for at tale med en af vores agenter.