Sikkerhedsmeddelelse vedrørende medicinsk udstyr fra Philips

Vi støtter dig igennem hele processen

Få mere at vide om, hvordan vi håndterer sikkerhedsmeddelelsen, og hvad du kan forvente

Ikon for patient og læge

Vi har fuld forståelse for, at det kan være en frustrerende oplevelse at vente på nyheder, angående hvornår og hvordan din enhed kan repareres eller erstattes.

Vi samarbejder med vores erhvervskunder, så vi hurtigst muligt kan tilbyde vores patienter adgang til erstatningsenheder, men i mellemtiden er det vigtigt for os at holde dig opdateret, både omkring tilbagekaldelsesprocessen og din(e) ny(e) enhed(er).

Hvis du gerne vil vide mere, eller hvis du vil læse sikkerhedsmeddelelsen (FSN 2021-05-A & FSN 2021-06-A), så besøg philips.com/src-update

Læge taler med læge
Ikke registreret ikon

1. Enhedsregistrering

Vores sundhedsprofessionelle og distributører kan registrere berørte enheder direkte hos Philips; herefter vil vi igangsætte erstatningsprocessen.

Selvom vi ikke kræver, at patienter registrerer deres enheder, er det stadig muligt for dig at tjekke, om din enhed er blandt de berørte enheder. Hvis dette er tilfældet, anbefaler vi, at du i samspil med din læge beslutter, om din behandling skal fortsætte.

Læge taler med læge på mobil
DME matchende ikon

2. Behandling af din ordre

Vi går i gang med at behandle dit erstatningsapparat, når:
 

  1. Din behandlende læge eller klinik registrerer din enhed
  2. En passende enhed bliver tilgængelig


Når din behandlende læge eller klinik modtager en/flere enhed(er) fra Philips, vil han/hun kontakte dig direkte. Du skal ikke foretage dig mere på nuværende tidspunkt.

Læge taler med patientpar
Læge taler til patientpar mobil
Ikon for patientprioritering

3. Opdateringer fra os

Hvis du gerne vil se de seneste oplysninger og opdateringer fra os, så besøg vores sociale medier, eller læs vores oftest stillede spørgsmål ved at klikke på det nedenstående link.

Ikon for levering af enhedserstatning

4. Levering af erstatningsapparat

Når du modtager dit erstatningsapparat, vil din behandlende læge eller klinik dele vigtige oplysninger med dig, som forklarer hvordan du:
 

  1. Indstiller og kommer i gang med at bruge din enhed
  2. Rengører de komponenter, du allerede har

Enhedsretur ikon

5. Returnering af den berørte enhed

Den tilbagesendte enhed repareres, så den kan hjælpe en anden patient som et led i tilbagekaldelsesprocessen.

Tale ikon

Koordinér returneringen i samarbejde med din behandlende læge eller klinik

Ikke ikon

Du skal ikke sende dit tilbehør tilbage til os. I stedet skal du beholde disse og rengøre dem, inden de kan benyttes med dit erstatningsapparat. Følg retningslinjerne fra din behandlende læge eller klinik, der beskriver, hvordan du kan passe godt på dit tilbehør.

Vi sætter stor pris på dit samarbejde og din tålmodighed.

Person på computer, der taler til læge på mobil
Telefon ikon

Har du brug for yderligere hjælp?

Ring til et af vores internationale telefonnumre for at tale med en af vores agenter.

Person på computeren taler med lægen

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.