DreamStation Advanced

DreamStation Advanced

Oplysninger til patienter og plejepersoner, der har modtaget en DreamStation BiPAP autoSV, BiPAP AVAPS eller BiPAP S/T * som erstatning for deres eksisterende enhed

Stop ikon

Rengøringsmetoder med ozon- og UV-lysprodukter er i øjeblikket ikke godkendt til søvnapnøenheder eller -masker og bør ikke anvendes.

Hvilken DreamStation modtog du?

DreamStation Advanced uden luftfugter

Jeg modtog en  DreamStation uden en luftfugter

Tak for din tålmodighed med at modtage din nye DreamStation-enhed. Den leveres til dig som erstatning for din nuværende behandlingsenhed.

 

Denne enhed er blevet inspiceret og er sikker til brug ved din fortsatte behandling. Vi forstår, at ændringer i din behandlingsenhed kan give anledning til bekymring. Vi samarbejder med din hjemmeplejer/DME for at sikre korrekt og problemfri opsætning af erstatningsenheden. Vi har en softwareløsning til patientadministration, som i mange tilfælde giver din hjemmeplejer adgang til ordinationsindstillingerne fra din tidligere enhed. Det betyder, at din erstatningsenhed vil have sammenlignelige indstillinger i forhold til din tidligere enhed.


Husk at downloade  DreamMapper-appen så du kan spore dine fremskridt, angive mål og få nyttige tips. 

En bemærkning om omcertificerede enheder

 

Selv om de berørte enheder indeholdt en støjdæmpende skumkomponent af polyesterbaseret polyuretan (PE-PUR), er det lyddæmpende skum i alle nye og omcertificeret udstyr et silikoneskum, der opfylder alle gældende industriteststandarder, herunder test for emission af partikler og flygtige organiske forbindelser (VOC) og er godkendt som en del af vores afhjælpning.

Det er vores primære fokus at give patienterne sikre behandlingsenheder af høj kvalitet. Ved modtagelse af enheden udskifter vi i overensstemmelse med vores reparations- og udskiftningsproces det støjdæmpende skum og den tilhørende blæser til luftvejene med helt nye dele. Din enheds fremstillingsgaranti er blevet ændret, så den dækker alt arbejde og alle materialer til gratis reparation af din erstatningsenhed. Vi vil derefter rengøre og dekontaminere enheden grundigt, opdatere firmwaren, teste, og ompakke den med en "renoveret"-mærkat for at vise, at den er klar til brug. Ved at returnere din originale enhed kan du hjælpe med at sikre, at den kan repareres til fremtidig brug for en anden patient. 

DreamStation med luftfugter

Jeg modtog en  DreamStation med en luftfugter

Tak for din tålmodighed med at modtage din nye DreamStation-enhed. Den leveres til dig som erstatning for din nuværende behandlingsenhed.

 

Denne enhed er blevet inspiceret og er sikker til brug ved din fortsatte behandling. Vi forstår, at ændringer i din behandlingsenhed kan give anledning til bekymring. Vi samarbejder med din hjemmeplejer/DME for at sikre korrekt og problemfri opsætning af erstatningsenheden. Vi har en softwareløsning til patientadministration, som i mange tilfælde giver din hjemmeplejer adgang til ordinationsindstillingerne fra din tidligere enhed. Det betyder, at din erstatningsenhed vil have sammenlignelige indstillinger i forhold til din tidligere enhed.


Husk at downloade  DreamMapper-appen så du kan spore dine fremskridt, angive mål og få nyttige tips. 

En bemærkning om omcertificerede enheder

 

Selv om de berørte enheder indeholdt en støjdæmpende skumkomponent af polyesterbaseret polyuretan (PE-PUR), er det lyddæmpende skum i alle nye og omcertificeret udstyr et silikoneskum, der opfylder alle gældende industriteststandarder, herunder test for emission af partikler og flygtige organiske forbindelser (VOC) og er godkendt som en del af vores afhjælpning.

Det er vores primære fokus at give patienterne sikre behandlingsenheder af høj kvalitet. Ved modtagelse af enheden udskifter vi i overensstemmelse med vores reparations- og udskiftningsproces det støjdæmpende skum og den tilhørende blæser til luftvejene med helt nye dele. Din enheds fremstillingsgaranti er blevet ændret, så den dækker alt arbejde og alle materialer til gratis reparation af din erstatningsenhed. Vi vil derefter rengøre og dekontaminere enheden grundigt, opdatere firmwaren, teste, og ompakke den med en "renoveret"-mærkat for at vise, at den er klar til brug. Ved at returnere din originale enhed kan du hjælpe med at sikre, at den kan repareres til fremtidig brug for en anden patient. 

Rengøring af din DreamStation

Før du genoptager behandlingen på din nye erstatningsmaskine, skal du eller din udstyrsleverandør visuelt efterse følgende tilbehør for tegn på partikelkontaminering:  

 

  • Rør
  • Maskekomponenter (maske, puder og integreret slange) 
  • Luftfugterens beholder og pakninger (hvis relevant)

 

Hvis der ikke er tegn på partikler på nogen af disse komponenter: 

  • rengør hver komponent i henhold til de respektive brugsanvisninger 
  • saml igen, og genoptag behandlingen på din nye enhed

 

Hvis der er synlige partikler på nogen af disse komponenter: 

  • Kontakt din udstyrsudbyder for erstatningsmuligheder (før du genoptager behandlingen)  ​

Før du begynder rengøringen:

Tag stikket ud af stikkontakten før rengøring

Nedsænk ikke enheden i vand

Brug altid destilleret vand i luftfugterens beholder

* Alle billeder er af BiPAP S/T-modellen eller andre DreamStation-modeller og er til illustration. Din specifikke enheds udseende kan variere.

You are about to visit a Philips global content page

Continue

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.