1
Produkter

Robotstøvsuger

Gratis smartapp, 3-trins rengøringssystem, 120 minutters arbejdstid, Usynlig mur FC8832/01

Fejlfinding

Sådan oprettes forbindelse til Philips SmartPro-robotten

Du kan nemt oprette forbindelse til din Philips SmartPro-robot ved hjælp af din smartphone. I de efterfølgende linjer kan du finde ud af, hvordan du gør.

Installation af appen på din smartphone eller tablet

På din smartphone eller tablet skal du downloade og installere Philips SmartPro-appen fra App Store eller Google Play Store ved at søge efter “Philips SmartPro”. Kontroller, at din smartphone eller tablet har forbindelse til Wi-Fi-netværket.

Klargøring af Wi-Fi-netværket

Sørg for, at din Wi-Fi-router er tændt og kompatibel. SmartPro-robotten er kompatibel med 802.11 b/g/n (2,4 GHz) Wi-Fi-netværk, hvorimod den IKKE er kompatibel med et 802.11a (5 GHz) Wi-Fi-netværk. Hav dit Wi-Fi-netværks navn (SSID) og Wi-Fi-netværkets adgangskode klar. Du skal udfylde disse oplysninger under opsætningen. Under Wi-Fi-opsætningen skal du sørge for, at apparatet er tæt routeren, så det kan modtage et stærkt Wi-Fi-signal.

Klargøring af enheden til tilslutning af SmartPro-appen

Før du opretter forbindelse fra din smartphone til Philips SmartPro-robotten, skal apparatet være i Wi-Fi-opsætningstilstand. Tænd for apparatet. Hvis apparatets display viser et blinkende orange Wi-Fi-ikon, er det klar til at oprette forbindelse. Hvis Wi-Fi-ikonet ikke blinker, skal du trykke langvarigt på apparatets Wi-Fi-knap, indtil Wi-Fi-ikonet begynder at blinke orange.

Afslut opsætningen

Philips SmartPro-appen guider dig gennem de endelige trin med at forbinde apparatet. Tryk på Kom i gang (get started), og følg instruktionerne på skærmen.

Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: FC8832/01 .

Var det ikke det, du ledte efter?

Fik du svar på dit spørgsmål?

Hvis ikke, så kontakt os.