1
0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Få lige den support, du skal bruge
    Leder du efter en bestemt løsning til dit produkt?

    Hvordan nulstiller jeg min Philips SmartPro-robot?

    Opdateret den 2021-08-19

    Hvis du ikke ved, hvordan Philips SmartPro-robotten genstartes eller nulstilles, kan du her finde ud af, om vi kan besvare dine spørgsmål.

    Sådan genstartes Philips SmartPro-robotten

    Du kan nulstille SmartPro-robotten til standardfabriksindstillingerne.
    Bemærk, at når du udfører nulstillingen, bliver alle forbindelser til Philips CleanHome+-appen fjernet.

    Sådan udføres en nulstilling:

    1. Tænd for SmartPro-robotten.
    2. På robottens display skal du holde knappen til valg af rengøringstilstand og Wi-Fi-knappen nede samtidigt i ca. 3 sekunder. Når nulstillingen er gennemført, bipper robotten, og Wi-Fi-statuslysdioden blinker orange.

    Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: FC8832/01 .

    Registrer dit produkt
    Registrer dit produkt

    Hold styr på dit produkts garantidækning

    Kvalificer dig til bonus, gaver og særlige tilbud

    Få nem adgang til produktsupport

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.