• Betal med Klarna

  • 30 dages returret

  • Gratis forsendelse fra 250 KR

0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Geninstallation af kanaler på Philips TV

    Udgivet den 2021-06-20

    Situation

    Kanaler skal (gen)installeres i følgende situationer:

    • Under den første installation af fjernsynet

    • Når en eller flere kanaler mangler

    • Når der skiftes til en anden udbyder eller signaltype

    Tjekliste

    Sørg for, at:

    • Et analogt eller DVB-C/T-signal modtages af fjernsynet (ingen set-top-boks bruges)

    • Alle kabler er korrekt tilsluttet

    Svar

    For at installere TV-kanaler direkte på fjernsynet kan du klikke her for at se en videoguide eller gøre følgende:

    • Tryk på knappen [Settings] på fjernbetjeningen til fjernsynet, og vælg:

    • [Alle indstillinger] (All settings) > Kanaler > [Antenne-/kabelinstallation] (Antenna/cable installation) > [Søg efter kanaler] (Search for channels) > [Start nu] (Start now) > [Geninstaller alle kanaler] ([Reinstall all channels) > “vælg land” (select the country)

    • Vælg Antenne eller Kabel, og bekræft med knappen [OK] på fjernbetjeningen.

    • Vælg kabeludbyderen, og tryk på [OK] på fjernbetjeningen.

    • Vælg kun digitale kanaler eller analoge og digitale kanaler, og tryk på [OK] på fjernbetjeningen.

    • Den fremhævede indstilling er Start. Tryk på knappen [OK] for at starte kanalsøgningen
    eller:

    Vælg [Indstillinger] (Settings) for at justere kanalsøgning manuelt (valgfrit)

    1. Manuel justering af søgeindstillinger som foretrukket

    Bemærk: Kontakt signaludbyderen for at få flere oplysninger om indstillingerne nedenfor, hvis en brugerdefineret kanalsøgning er nødvendig.

    [Frekvensscanning] (Frequency scan) > Eksempel: Vælg [Fuld scanning] (Full scan), hvis en eller flere kanaler ikke findes under den almindelige kanalsøgning.

    [Frekvenstrinstørrelse] (Frequency step size)

    [Netværksfrekvenstilstand] (Network frequency mode)

    [Netværksfrekvens] (Network frequency)

    Gratis/kodet

    Nulstil

    2. Start kanalsøgning

    Når parametrene er indstillet, skal du trykke på knappen [BACK] på fjernbetjeningen.
    Vælg Start, og tryk på [OK] på fjernbetjeningen for at starte kanalsøgning.

    Søg efter udbyderens kanalliste

    For at installere en foruddefineret kanalliste, skal du vælge din lokale udbyder på listen og trykke på “OK” på fjernbetjeningen.

    • Følg instruktionerne på skærmen for at færdiggøre kanalinstallationen.

    Bemærk: Fjernsynet vil bede om Netværks-ID og frekvens. Denne information er forskellig for hver enkelt udbyder og region. Kontakt udbyderen af signalet for at få den information, du skal bruge.

    Manuel kanalsøgning

    For at udføre en manuel søgning skal du vælge [Test af digital modtagelse] (Digital reception test) og trykke på “OK”.

    Tryk på højre piletast på fjernbetjeningen for at få adgang til frekvensparametrene. Når parametrene er indstillet, skal du trykke på højre piletast på fjernbetjeningen. Hvis “Søg” (Search) er fremhævet, skal du trykke på “OK” for at starte kanalsøgningen.

    • Følg instruktionerne på skærmen for at færdiggøre kanalinstallationen.

    Bemærk: Kontakt udbyderen af signalet for at få flere oplysninger om disse brugerdefinerede indstillinger.

    Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: 24PHS4354/12 , 24PHS4304/12 , 50PFS5503/12 , 50PFT5503/12 , 43PFS5503/12 , 43PFT5503/12 , 32PHS4503/12 , 32PHT4503/12 , 22PFS5403/12 , 32PFT5603/12 , 32PFS5603/12 , 24PFS5603/12 , 24PFT5603/12 , 39PHT4112/12 , 55PUS6272/12 , 50PUS6262/12 , 50PUS6162/12 , 24PFT4022/12 , 32PHS4032/12 , 24PFT4032/12 , 32PHT4032/12 , 65PUS6262/12 , 65PUS6162/12 , 43PFS4132/12 , 55PUS6262/12 , 43PUS6262/12 , 55PUT6162/12 , 55PUS6162/12 , 49PUS6262/12 , 43PUS6162/12 , 49PFT4132/12 , 43PFT4132/12 , 22PFT4232/12 , 32PFT4132/12 , 32PHT4132/12 . Klik her for at vise flere produktnumre Klik her for at vise færre produktnumre

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.