0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Der brygges ikke kaffe i kanden på min Philips-drypkaffemaskine

    Udgivet den 10. februar 2025

    Der brygges ikke kaffe i kanden på min Philips-drypkaffemaskine

    Filterholderen er ikke placeret korrekt før brygning

    For at sikre, at filterholderen er placeret korrekt, skal du følge de trin, der fulgte med billederne og videoen nedenfor.

    1. Sæt filterholderen i den rigtige position. Hakket på filterholderen skal vende mod hængslet på låget (se billedet nedenfor). Håndtaget på filterholderen er lodret opad.
    2. Skub forsigtigt filterholderen nedad, og flyt derefter håndtaget nedad.
    3. Filterholderen er låst, og drypstoppet er placeret på kandens låg som vist på billedet nedenfor.

    Hjalp løsningerne ovenfor? Hvis ikke, bedes du kontakte os for at få yderligere hjælp.

    Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: HD7411/00 , HD7411/70 .

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.