0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips Sonicare DiamondClean Smart-support

     

    Har du brug for hjælp til din Philips Sonicare DiamondClean Smart? Find svarene her! I vores praktiske gør-det-selv-videoer og ofte stillede spørgsmål finder du vejledninger og svar på ofte stillede spørgsmål. Hvis du ikke kan finde det, du leder efter, kan du nemt komme i kontakt med os. Hos Philips er vi altid parat til at hjælpe. 

    DiamondClean Smart-fyr

    5 trin til et sundt smil med Philips Sonicare

    Sådan børster du dine tænder

    Sådan børster du dine tænder med Philips Sonicare-appen

    Sådan rengør du Philips Sonicare-tandbørsten

    Sådan rengør du Philips Sonicare-tandbørsten.

    Sådan konfigurerer du din Philips Sonicare DiamondClean Smart

    Sådan konfigurerer du din Philips Sonicare DiamondClean Smart til at oprette forbindelse til Philips Sonicare-appen.

    Sådan aktiverer/deaktiverer du meddelelser

    Sådan aktiverer/deaktiverer du meddelelser på Philips Sonicare-appen

    Manualer og dokumentation

    Sådan forbindes tandbørsten med Philips Sonicare-appen

    DiamondClean Smart Bluetooth-forbindelse

    Det er pærelet at forbinde din Philips Sonicare DiamondClean Smart med Philips Sonicare-appen. Du skal blot downloade Philips Sonicare-appen og følge trinnene. Hvis du har problemer med Bluetooth-forbindelsen, står vi parat til at hjælpe. Klik på knappen nedenfor for at få trinvis support.

    Jeg har brug for hjælp til at forbinde min Philips Sonicare Diamond Clean Smart-tandbørste med Sonicare-appen

    Trin 1:
    Sådan konfigureres din Philips Sonicare DiamondClean Smart

     

    Philips Sonicare DiamondClean Smart opretter forbindelse til Philips Sonicare-appen og giver en guidet tandbørstningsoplevelse. Følg disse trin for at konfigurere din Philips Sonicare DiamondClean Smart til Philips Sonicare-appen.

     

    1. Download den nyeste version af Philips Sonicare-appen fra Apple App Store eller Google Play Store
    2. Aktiver Bluetooth på din smartphone
    3. Åbn Philips Sonicare-appen
    4. Følg trinnene i appen for at konfigurere din Sonicare-konto og tilslutte din tandbørste

    Lykkedes opsætningen af Bluetooth-forbindelsen?

    Ja. Jeg kan oprette forbindelse

    Nej. Philips Sonicare-appen kan ikke oprette forbindelse til eller registrere min Philips Sonicare-tandbørste

    Jeg har brug for hjælp til at forbinde min Philips Sonicare Diamond Clean Smart-tandbørste med Sonicare-appen

    Trin 2:
    Har du en DiamondClean FlexCare eller FlexCare Platinum?

     

    Kun Philips Sonicare DiamondClean Smart og Philips Sonicare FlexCare Platinum Connected kan forbindes til Philips Sonicare-appen. Du kan kende din tilsluttede Philips Sonicare-tandbørste på ikonerne på håndtaget.

    Ja. Jeg har en forbundet Philips Sonicare-tandbørste

    Nej. Jeg har ikke en forbundet tandbørste

    Jeg har brug for hjælp til at forbinde min Philips Sonicare Diamond Clean Smart-tandbørste med Sonicare-appen

    Trin 3:
    Jeg har en forbundet Philips Sonicare-tandbørste, og jeg kan ikke oprette forbindelse til Philips Sonicare-appen

     

    Tænd tandbørsten ved at trykke på tænd-knappen eller funktionsknappen. Derefter tænder lamperne i tandbørstens håndtag. Hvis dette ikke er tilfældet, skal du oplade tandbørsten i mindst 24 timer og prøve igen.

     

    Hold din Philips Sonicare-tandbørste væk fra andre Bluetooth-enheder, da dette kan forstyrre Bluetooth-forbindelsen mellem din Philips Sonicare-tandbørste og Philips Sonicare-appen.

    Prøv at slutte tandbørsten til Philips Sonicare-appen igen. Virker det?

    Ja. Jeg kan oprette forbindelse

    Nej. Jeg kan ikke forbinde min Philips Sonicare DiamondClean Smart med Philips Sonicare-appen

    Jeg har brug for hjælp til at forbinde min Philips Sonicare Diamond Clean Smart-tandbørste med Sonicare-appen

    Trin 4:
    Min forbundne Philips Sonicare-tandbørste fungerer, som den skal, men jeg kan ikke forbinde min tandbørste med Philips Sonicare-appen

     

    Test Bluetooth-forbindelsen på din smartphone. Slå Bluetooth fra og til igen, eller prøv at oprette forbindelse til en anden Bluetooth-enhed. Hvis dette virker, skal du åbne Philips Sonicare-appen og forsøge at oprette forbindelse til din Philips Sonicare DiamondClean Smart igen.

    Lykkedes opsætningen af Bluetooth-forbindelsen?

    Ja. Jeg kan oprette forbindelse

    Nej. Jeg kan ikke forbinde min Philips Sonicare DiamondClean Smart med Philips Sonicare-appen

    Jeg har brug for hjælp til at forbinde min Philips Sonicare Diamond Clean Smart-tandbørste med Sonicare-appen

    Trin 5:
    Min forbundne Philips Sonicare-tandbørste og Bluetooth på min smartphone fungerer, som de skal, men jeg kan ikke oprette forbindelse til Philips Sonicare-appen

     

    Philips Sonicare-appen er optimeret til Android 4.4.2 og derover og iOS 9.1 eller nyere. Sørg for, at dit styresystem overholder disse standarder, og at din smartphones software er opdateret. Hvis du stadig har problemer med forbindelsen, skal du kontakte Philips Kundeservice.

    Klik her for at kontakte Philips-support.

    Du har forbindelse

     

    Gå i gang med at perfektionere din tandbørstningsteknik med Philips Sonicare-appen

    Oplev
      Philips Sonicare DiamondClean Smart

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    **No matching rule found. Please select another answer

    Tilhørende DiamondClean Smart-tilbehør

    Ofte stillede spørgsmål

    Har du et spørgsmål?
    Vi er her for at hjælpe dig

    Tilmeld dig

    Vi du holde dig opdateret?

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.