0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Der kommer ikke vand ud af min Philips AquaTrio-støvsuger

    Udgivet den 11. maj 2023
    Hvis der ikke kommer vand ud af din Philips AquaTrio-støvsuger, kan det skyldes flere ting. Oplysningerne i denne artikel gælder for AquaTrio-modeller (se billedet nedenfor):
    1. AquaTrio 7000-serien
    2. AquaTrio 9000-serien
    3. AquaTrio
    aquatrio-modeller
    Hvis der ikke kommer vand ud af din støvsuger i Philips AquaTrio 7000-serien, kan det skyldes flere ting:

    Tanken til rent vand er tom
    Fyld tanken til rent vand.

    Befugtningsstrimlerne er blokerede
    Fjern de to børster, fyld lidt vand i tanken til rent vand, og tænd for apparatet. Foretag små frem- og tilbagegående bevægelser i samme position i ca. 15 sekunder. Du bør kunne se fire vandstriber på gulvet. Hvis dette ikke er tilfældet, eller hvis en eller flere vandstriber kun består af et par dråber, er befugtningsstrimlerne delvist eller helt blokerede, og du kan skylle dem under vandhanen. Hvis det ikke hjælper, kan du forsigtigt prøve at åbne hullerne med en nål. 

    Hvis ovenstående løsninger ikke løste dit problem, bedes du kontakte os.  
    befugtningsstrimler
    Hvis der ikke kommer vand ud af din støvsuger i Philips AquaTrio 9000-serien, kan det skyldes flere ting:

    Tanken til rent vand er tom
    Fyld tanken til rent vand

    Befugtningsstrimlerne er blokerede
    Fjern de to børster, fyld lidt vand i tanken til rent vand, og tænd for apparatet. Foretag små frem- og tilbagegående bevægelser i samme position i ca. 15 sekunder. Du bør kunne se fire vandstriber på gulvet. Hvis dette ikke er tilfældet, eller hvis en eller flere vandstriber kun består af et par dråber, er befugtningsstrimlerne delvist eller helt blokerede, og du kan skylle dem under vandhanen. Hvis det ikke hjælper, kan du forsigtigt prøve at åbne hullerne med en nål.

    Hvis ovenstående løsninger ikke løste dit problem, bedes du kontakte os.
    Hvis der ikke kommer vand ud af din Philips AquaTrio-støvsuger, kan det skyldes flere ting:

    Tanken til rent vand er tom, eller tanken til snavset vand er fuld
    Hvis vandtanken på din Philips AquaTrio-støvsuger er tom, eller tanken til snavset vand er fuld, kan du opleve, at der ikke kommer vand ud af enheden. I dette tilfælde skal du tanken til rent vand med vand og sørge for, at tanken til snavset vand er tom.

    Låget til moppemundstykket er ikke lukket korrekt
    Hvis låget er åbent, kan der muligvis ikke komme vand ud af enheden. Sørg for, at låget til moppemundstykket er lukket korrekt (se billede).

    Det aktive beskyttelsessystem er blevet aktiveret
    Det aktive beskyttelsessystem på din Philips AquaTrio-støvsuger er designet til at registrere, når en anden genstand end snavs eller væske opsamles fra gulvet. Når det aktive beskyttelsessystem er aktiveret, roterer børsterne ikke, og der påføres ikke vand på gulvet.

    Sådan nulstilles det aktivt beskyttelsessystem (se video):
    1. Sluk for Philips AquaTrio-støvsugeren, og træk stikket ud af stikkontakten
    2. Åbn låget til moppemundstykket, fjern dækslet til moppebørsterne, og tag genstanden ud
    3. Hvis det aktive beskyttelsessystem blev aktiveret, fordi moppebørsterne er for våde, skal du fjerne moppebørsterne og vride dem over håndvasken
    4. Sæt de tørre moppebørster tilbage på Philips AquaTrio-støvsugeren
    5. Sæt dækslet til moppebørsterne på igen, og luk låget til moppemundstykket. Tryk på låget til moppemundstykket for at låse det ("klik")

    Slangen inde i din Philips AquaTrio-støvsuger er endnu ikke fyldt med vand
    Dette kan ske, når du bruger Philips AquaTrio-støvsugeren for første gang. Når du tænder for enheden, blinker indikatoren for fuld tank/tom tank, og enheden slukkes igen. Hvis det sker, skal du prøve at tænde for Philips AquaTrio-støvsugeren gentagende gange, indtil indikatoren for fuld tank/tom tank forbliver slukket, og apparatet forbliver tændt. Når indikatoren forbliver slukket, og enheden har kørt i ca. 30 sekunder, påføres der vand på gulvet.

    Hvis ovenstående løsninger ikke løste dit problem, bedes du kontakte os.
     
    Play Pause
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.