1
0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Philips SmartPro Compact-robottens fejlindikator blinker

    Udgivet den 2021-07-04

    Hvis advarselsindikatoren på Philips-robotten blinker, kan det skyldes flere ting:

    Et eller begge hjul sidder fast

    Hvis et eller begge hjul på Philips-robotten sidder fast, skal du først indstille on/off-kontakten til “off” og derefter fjerne fnuller, hår, tråde eller snor, der har viklet sig omkring hjulophænget.

    En eller begge sidebørster sidder fast

    Hvis en eller begge sidebørster sidder fast, er løsningen blot at rense dem.

    Topdækslet er ikke påsat eller er lukket forkert

    Hvis topdækslet ikke er sat på eller ikke er lukket ordentligt, virker Philips-robotten ikke. Du kan anbringe topdækslet korrekt på Philips-robotten.

    Stødfangeren sidder fast

    Stødfangeren på Philips-robotten kan sætte sig fast. Hvis det er tilfældet, skal du trykke på on/off-knappen for at slukke apparatet og derefter løfte apparatet, så stødfangeren kommer fri.

    Robotten blev løftet, mens den gjorde rent

    Tryk på on/off-knappen for at stoppe Philips-robotten, og tryk derefter på on/off-knappen igen for at få apparatet til at genoptage normal rengøring.

    Robotten rengør en mørk eller sort overflade, som udløser faldsensorerne

    Dette får robotten til at bevæge sig i et usædvanligt mønster

    Løsning: Tryk på on/off-knappen, og flyt derefter robotten til et sted på gulvet med en lysere farve

    Hvis problemet fortsætter på gulve med en lysere farve, skal du kontakte os.

    Robotten gør rent på et gulv, som reflekterer sollys kraftigt

    Dette udløser faldsensorerne og får robotten til at bevæge sig i et usædvanligt mønster

    Træk gardinerne for, så sollyset ikke kan komme ind i rummet

    Det genopladelige batteri er ikke sat korrekt i

    Se artiklen “Sådan isættes det genopladelige batteri” for at få detaljerede anvisninger

    Tænd/sluk-kontakten står på "off", mens robotten er i dockingstationen

    Sæt tænd/sluk-kontakten på “on”

    Hvis de angivne løsningsmuligheder ikke løser dit problem, kan du kontakte os.

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.