1
0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Ingen forbindelse til Philips-luftrenser efter parring

    Udgivet den 2021-07-04

    Hvis du ikke kan oprette forbindelse til Philips-luftrenseren efter en vellykket parring, kan der være nogle mulige årsager. Find ud af, hvordan du kan afhjælpe problemet, her.

    Gammel version af smart-app installeret

    Sørg for, at den nyeste version af smart-appen er installeret.

    Smartphone og luftrenser på forskellige netværk

    Sørg for, at luftrenseren og din smartphone er tilsluttet samme routernetværk.

    Parringen mislykkedes

    Slet den aktuelt parrede enhed, og prøv at parre den igen.

    Netværket er ustabilt

    Sørg for, at det netværk, du bruger, er stabilt.

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.