0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Jeg har forbindelsesproblemer med min Philips SmartPro-robot

    Udgivet den 29 November 2022

    Hvis du ikke kan oprette forbindelse mellem Air+-appen og Philips SmartPro-robotstøvsugeren, kan det skyldes flere årsager. I de efterfølgende linjer kan du finde ud af, hvordan du løser dette enkelt.

    Sørg for, at du har den nyeste version af Air+-appen. Opdater appen via Google Play Butik eller iOS App Store på din smartphone eller tablet.

    Sørg for, at Philips SmartPro-robotten er tæt på routeren, så den kan modtage et stærkt Wi-Fi-signal.

    Sørg for, at din Wi-Fi-router er tændt og kompatibel. SmartPro-robotten er kompatibel med 802.11 b/g/n (2,4 GHz) Wi-Fi-netværk, hvorimod den ikke er kompatibel med 802.11a (5 GHz) Wi-Fi-netværk.

    Bemærk:

    Du kan altid starte rengøring med Philips-robotten uden Air+-appen. Tryk på on/off-knappen oven på enheden for at starte en almindelig rengøringscyklus.

    Løste disse trin problemet? Kontakt os, hvis du har brug for yderligere hjælp.

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.