0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Mit Philips dampstrygejern bliver ikke opvarmet

    Udgivet den 25. november 2024
    Hvis dit Philips-dampstrygejern ikke bliver opvarmet, kan der være flere årsager. Se her, hvordan vi kan hjælpe dig.
    Et lys blinker blåt eller hvidt på dit Philips-strygejern med dampstation:
    Hvis dit strygejern med dampstation er tændt, og den blå/hvide strømindikator eller LED-indikatoren på håndtaget blinker, men strygesålen forbliver kold, er strygejernet med dampstation muligvis i auto-sluk-tilstand.

    Når dit strygejern ikke har været brugt i 5 til 10 minutter, går det i auto-sluk-tilstand. Tryk på tænd/sluk-knappen for at bruge det igen.

    Opvarmningsindikatoren blinker på dit Philips-dampstrygejern:
    Hvis dit strygejern ikke anvendes og er placeret vandret i mere end 30 sekunder eller lodret (på højkant) i mere end 8 minutter, slukker det automatisk af sikkerhedshensyn.

    Når det sker, blinker opvarmningsindikatoren. Flyt strygejernet for at tænde for det, så starter opvarmningen.


    Intet lys blinker (gælder kun STH2050):
    Når du bruger det håndholdte dampstrygejern i samme tilstand uafbrudt i 12 minutter, holder det automatisk op med at fungere. Tryk på en vilkårlig knap for at få dampstrygejernet til at fungere igen.
    Nedenstående oplysninger gælder ikke for STH2050.
    Sørg for at indstille temperaturen til den ønskede indstilling baseret på det strygbare stof.

    Efter 2 til 3 minutter bør strygesålen være varm.

    Hvis det er svært at fjerne folder, er tøjet muligvis ikke fugtigt nok. Gør tøjet lettere fugtigt, og juster temperaturvælgeren til en højere indstilling.
    Kontrollér netledning, stik og stikkontakt. Sørg for, at alt er korrekt tilsluttet.
    Hvis dit strygejern leveres med dobbelt spændingsindstilling, skal du sikre dig, at det er indstillet i forhold til, hvor du befinder dig (f.eks. 120 V eller 240 V).
    Hvis det er tilfældet, kan der være et internt elektrisk problem med dit strygejern.

    Hvis det er tilfældet, anbefaler vi, at du kontakter os.
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.