• Betal med Klarna

  • 30 dages returret

  • Gratis forsendelse fra 250 KR

0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Min dampstation er stoppet eller holdt op med at virke

    Udgivet den 2019-01-23

    Hvis dit strygejern med dampstation er holdt op med at virke eller er slukket af sig selv, kan du her finde ud af, hvad kan du gøre for at løse problemet.

    Elektronikken kan være blevet beskadiget under brug.

    Derfor anbefaler vi dig at kontakte Philips Kundeservice og bede om en reparation.

    Auto-sluk-funktionen aktiveres automatisk, når dampstationen ikke er blevet brugt i mere end 10 minutter.

    Tryk på tænd/sluk-knappen for at tænde den igen.

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.