0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Min Philips-blender fungerer ikke

    Udgivet den 24. marts 2023
    Hvis din Philips-blender ikke vil starte, kan du læse vores artikel om mulige årsager og løsninger.
    Bemærk: Nedenstående oplysninger gælder kun for modellerne HR3760 og HR3770.

    Hvis blenderglasset ikke er i den korrekte position, blinker blenderglasikonet på kontrolpanelet (Fig. a), og blenderen starter ikke.   

    Du skal sikre, at blenderglasset er drejet hele vejen med uret, indtil der høres et klik. Blenderglasikonet forsvinder og skifter til tændt tilstand (Fig. b).
    blinkende ikon

    Kontroller, at netledningen er sat korrekt i stikkontakten.

    Blenderen vil ikke starte, mens sikkerhedslåsen er låst. Sæt blenderglasset i den korrekte position, så den indbyggede sikkerhedslås låses op

    Du skal sørge for at dreje blenderglasset, møllekværnen, hakkeren eller bægeret hele vejen med uret, indtil du hører et klik.

    Bemærk: Oplysninger nedenfor gælder kun for modellerne HR2037/50 og HR2038/20.

    Hvis begge klemmer (billedet nedenfor) ikke er låst fast, fungerer din blender ikke. Sørg for, at klemmerne på begge sider af låget er låst fast inden brug.
    sikkerhedsklemmer
    I dette tilfælde har overophedningssikringen slukket for din Philips-blender for at undgå skader på grund af overophedning. Dette kan ske, når ingredienserne, der blendes, er for tykke.

    Sluk for blenderen, og tag stikket ud af stikkontakten. Lad den køle af ved stuetemperatur. Du kan derefter tilslutte den og tænde den igen.

    Den kan have fået en kraftig lugt, men du skal ikke bekymre dig om det, da din Philips-blender er sikker at bruge.
    Bemærk: Oplysningerne nedenfor gælder ikke for modellerne: HR2037/50, HR2038/20
     
    Sørg for, at knappen står på "OFF", før du tænder for blenderen. Drej den derefter til det ønskede program.

    Hvis disse trin ikke løser problemet, bedes du kontakte os for at få yderligere hjælp.
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.