• Betal med Klarna

  • 30 dages returret

  • Gratis forsendelse fra 250 KR

0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Min Philips-foodprocessor fungerer ikke med blenderen

    Udgivet den 2021-11-14

    Hvis din Philips-foodprocessor ikke fungerer med blenderen, kan du her finde ud af, hvad du kan gøre for at løse dette problem.

    Hvis blenderen er ikke korrekt monteret, kan den indbyggede sikkerhedslås muligvis ikke låses op/låses, og så fungerer den ikke.

    For at montere blenderen korrekt skal du følge disse trin:

    1) Drej knivenheden i blenderglasset.

    2) Anbring blenderglasset på motorenheden, og drej det med uret for at fastgøre det.

    3) Når glasset er korrekt fastgjort, vil du mærke eller høre et klik. Derefter er den indbyggede sikkerhedslås låst op.

    Ribben i bunden af blenderglasset kan ikke udløses for at frigive sikkerhedslåsen på motorenheden, fordi den er i stykker.

    Køb et nyt glas (CP9099) i vores onlinebutik.

    Glasset kan ikke udløses for at frigive sikkerhedslåsen, fordi sikkerhedslåsen på motorenheden er beskadiget.

    Vi anbefaler dig at kontakte Philips Kundeservice for at få en løsning på problemet

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.