1
0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Få lige den support, du skal bruge
    Leder du efter en bestemt løsning til dit produkt?

    Jeg kan ikke tilslute router til Philips SmartPro-robot

    Opdateret den 2021-06-20

    Hvis du har en Allied Telesis AT-WR2304n-router, vil du i nogle tilfælde ikke kunne oprette forbindelse til Philips SmartPro Connected-robotten, når du befinder dig uden for hjemmet, eller når du ikke har forbindelse til det lokale Wi-Fi-netværk. Find her ud af, hvordan du løser dette

    Routerens indstillinger er ikke konfigureret korrekt til tilslutning af robotten

    En ændring af Allied Telesis-routerens indstillinger, som beskrevet i følgende trin, kan løse dette problem:

    1. Åbn routerens netværkskonfigurationspanel
      Se i Allied Telesis AT=WR2304n-brugervejledningen, hvordan du får adgang til netværkskonfigurationspanelet.

    2. Fra skærmbilledet Netværkskonfiguration åbnes menuen Avancerede indstillinger.

    3. I ALG-fanen kontrolleres det, at IPSEC-protokollen er aktiveret.

    4. I UPnP-fanen kontrolleres det, at UPnP er aktiveret.

    Efter anvendelsen af disse indstillinger bør du kunne oprette forbindelse til SmartPro Connected-robotten, når du er uden for hjemmet, eller når du ikke har forbindelse til det lokale Wi-Fi-netværk.
    Når robotten bruges i hjemmet (når din smartphone har forbindelse til det lokale Wi-Fi-netværk), har ændringen af disse indstillinger ingen indvirkning.

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.