0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Jeg kan ikke knytte min Philips-luftrenser til appen

    Udgivet den 4. december 2023
    Hvis du ikke kan knytte din Philips-luftrenser til appen, kan du få mere at vide i følgende artikel.
    Oplysningerne nedenfor gælder ikke for AC065x. Hvis du ejer en Ac065x-luftrenser, bedes du se afsnittet nedenfor "AC065x opretter ikke forbindelse til appen".
    Der kan være flere årsager til, at Wi-Fi-forbindelsen mellem din Philips-luftrenser og din smartphone mislykkes. Se nedenstående trin til løsning af problemet.
    1. Sørg for, at din smartphone er forbundet til 2,4 GHz Wi-Fi (hjemmenetværk) og ikke til 5 Ghz Wi-Fi eller offentligt Wi-Fi. For at kunne parre enheder anbefaler vi, at du slår mobildata fra før parring.
    2. Kontrollér, om "PHILIPS Setup" findes på Wi-Fi-listen på din smartphone (som vist på billedet nedenfor), når apparatet er klar til parring. Hvis "PHILIPS Setup" mangler, er det et hardwareproblem, og du bedes kontakte os. Du kan finde flere oplysninger om Wi-Fi-indikatorstatus for dit apparat i brugervejledningen til din model.
    3. Sørg for, at din smartphone er tilsluttet dit Wi-Fi-hjemmenetværk og ikke "PHILIPS Setup". Hvis din smartphone er tilsluttet "PHILIPS Setup", skal du manuelt skifte din smartphones tilsluttede Wi-Fi fra "PHILIPS Setup" til dit Wi-Fi-hjemmenetværk i starten af parringen.
    4. Sørg for at aktivere følgende tilladelser: "Kamera", "Find", "Lager", "Bluetooth" og "Lokalt netværk" på din smartphone.
    5. Kontrollér, om du har indtastet den rigtige Wi-Fi-adgangskode. Adgangskoden skelner mellem store og små bogstaver og har en begrænsning på 63 tegn. Specielle symboler accepteres ikke.
    6. Kontrollér, om netværksnavnet på dit Wi-Fi-hjemmenetværk er korrekt. Der skelnes mellem store og små bogstaver i netværksnavnet.
    7. Deaktiver VPN på din smartphone, hvis du bruger det.
    8. Hvis din router har indstillet hvidlisten til at blokere parring, skal du deaktivere din routers hvidliste for at kunne parre enheder.
    9. Sørg for, at både din Philips-luftrenser og din smartphone er inden for 10 meters afstand fra routeren. 
    10. Sørg for, at appen er blevet opdateret til den nyeste version.
    11. Andre elektroniske enheder, blinkende lyskilder eller signalstationer kan afbryde Wi-Fi-forbindelsen. Sørg for, at din Philips-luftrenser holdes væk fra denne type kilde, og prøv at parre luftrenseren via Wi-Fi igen.
    Wi-Fi-liste til smartphone
    Oplysningerne nedenfor gælder kun for AC0650. Hvis du ejer en anden luftrensermodel, skal du se afsnittet "Enheden er ikke tilsluttet Wi-Fi korrekt” ovenfor.

    Enheden er ikke sluttet korrekt til Wi-Fi
    Flere mulige årsager til Wi-Fi-forbindelsesfejl mellem din AC0650 og smartphone. Kontrollér følgende trin for at løse problemet.
    1. Sørg for, at din smartphone er forbundet til 2,4 GHz Wi-Fi (hjemmenetværk) og ikke til 5 Ghz Wi-Fi eller offentligt Wi-Fi. 
    2. Sørg for at aktivere følgende tilladelser: "Kamera", "Find", "Lager", "Bluetooth" og "Lokalt netværk" på din smartphone.
    3. Kontrollér, om du har indtastet den rigtige Wi-Fi-adgangskode. Adgangskoden skelner mellem store og små bogstaver og har en længdebegrænsning på 63 ord. Specielle symboler accepteres ikke.
    4. Kontrollér, om netværksnavnet på dit Wi-Fi-hjemmenetværk er korrekt. Der skelnes mellem store og små bogstaver i netværksnavnet.
    5. Sørg for at logge på din Philips-konto. Du kan logge på før eller under opsætningen af Wi-Fi-forbindelsen. 
    6. Deaktiver VPN på din smartphone, hvis du bruger det.
    7. Hvis din router har indstillet hvidlisten/sortlisten til at blokere parring, skal du deaktivere routerens hvidliste/sortliste for at kunne parre enheder.
    8. Sørg for, at både din Philips-luftrenser og din smartphone er inden for 10 meters afstand fra routeren. 
    9. Sørg for, at appen er blevet opdateret til den nyeste version.
    10. Andre elektroniske enheder, blinkende lyskilder eller signalstationer kan afbryde Wi-Fi-forbindelsen. Sørg for, at din Philips-luftrenser holdes væk fra denne type kilde, og prøv at parre luftrenseren via Wi-Fi igen. 
    Hvis du før har oprettet forbindelse til appen og forsøgt at oprette en Wi-Fi-forbindelse med en anden Philips konto til den samme enhed, er det vigtigt at udføre en fabriksnulstilling, før du starter Wi-Fi-forbindelsesprocessen igen. Her er de trin, der skal følges for en fabriksnulstilling:
    • Tryk på tænd/sluk-knappen og knappen for tilstandsskift samtidig i 10 sekunder, indtil du hører et bip. 
    • Hvis ovenstående trin ikke løser problemet med Wi-Fi-forbindelsen, kan du også prøve at udføre en fabriksnulstilling.
    Hvis de foregående trin ikke løser problemet, bedes du tjekke appen for at få yderligere Wi-Fi-oplysninger eller kontakte os for at få hjælp.
     
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.