0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Min Trådløse Philips AquaTrio-støvsuger viser en fejlkode

    Udgivet den 12. maj 2023
    Læs oplysningerne i vores artikel for at finde ud af, hvad fejlen, ikonet eller informationskoden på displayet på din AquaTrio i 7000- eller 9000-serien betyder, og hvordan du løser problemet.

    Se billedet nedenfor.
    aquatrio 9000-serien
    Se også billedet nedenfor for at identificere ikonerne for fejl- og informationskoderne.

    Fejlkoder:
    E1
    En E1-fejlkode betyder, at dit apparat har en systemfejl. For at løse dette skal du tage apparatet ud af adapteren og derefter sætte apparatet i adapteren igen. Prøv derefter at genstarte apparatet. Hvis løsningen ikke fungerer, skal du tage apparatet med til et Philips-servicecenter eller kontakte os.

    E2
    En E2-fejlkode (kan se ud som 53, når den vender på hovedet) betyder, at temperaturen i det rum, hvor apparatet bruges, opbevares eller oplades, er for lav. Sørg for, at temperaturen i rummet er over 5 °C. Hvis apparatet bruges og opbevares ved den korrekte temperatur og stadig viser fejlkoden, skal du kontakte os.

    E3
    En E3-fejlkode betyder, at temperaturen i det rum, hvor apparatet bruges, opbevares eller oplades, er for høj. Sørg for, at temperaturen i rummet er under 35 °C. Udsæt ikke apparatet for direkte sollys eller høje temperaturer (i nærheden af varme komfurer, i mikrobølgeovne eller på induktionskomfurer). Hvis apparatet bruges og opbevares ved den korrekte temperatur og stadig viser fejlkoden, skal du kontakte os.

    Informationskoder:
    i1
    En i1-informationskode betyder, at tanken til snavset vand i din støvsuger i Philips 7000-serien er fuld. Tøm den.

    i3
    En i3 informationskode
    (kan se ud som !E, når den vender på hovedet) betyder, at AquaSpin-mundstykket på din støvsuger i Philips 7000-serien sidder fast. Dette er en sikkerhedsafbrydelse. Kontroller, om der f.eks. sidder et strømkabel eller et stykke legetøj fast i mundstykket. Kontroller også børsterne, lejerne, motordelene og hætterne for at se, om der sidder hår eller andre forhindringer, og fjern dem. Hvis der ikke er nogen forhindringer, kan det løse problemet at slukke og tænde for apparatet.

    i5
    En i5 informationskode
    (kan se ud som !2, når den vender på hovedet) betyder, at luftindsugningsåbningerne i din støvsuger i Philips 7000-serien er blokeret. De såkaldte luftindsugningsåbninger er placeret i mundstykket. Kontroller dem for blokeringer, og fjern dem. Hvis dette ikke løser problemet, skal du kontrollere hele luftkanalen for blokeringer og fjerne dem. Dette refererer til mundstykket, røret og det våde filter.

    i6
    En i6-informationskode (kan se ud som !9, når den vender på hovedet) betyder, at du skal tage din Philips støvsuger fra 7000-serien ud af stikkontakten, da den ellers ikke vil tænde. Tilslut kun apparatet under automatisk rengøring og under opladning.

    i7
    En i7 informationskode betyder, at den forkerte oplader er tilsluttet til din støvsuger i Philips 7000-serien. Brug kun den medfølgende adapter ved opladning af apparatet. Brug kun 34 V adapteren S036-1A340100HE. Du kan finde det tilsvarende adapternummer på adapteren. En erstatningsadapter fås under reservedelsnummer XV1793. 
    fejl 7000
    AUTOMATISK RENGØRING
    Ikonet for AUTOMATISK RENGØRING på displayet betyder, at din støvsuger i Philips 7000-serien kører automatisk rengøring.

    Udskiftning af børste
    Ikonet for udskiftning af børste på displayet på din støvsuger i Philips 7000-serien minder dig om at udskifte mikrofiberbørsterne i AquaSpin-mundstykket. Ekstra mikrofiberbørster fås under reservedelsnummer XV1793 på vores websted.
    ikoner 7000
    E1
    En E1-fejlkode betyder, at dit apparat har en systemfejl. For at løse dette kan du prøve en eller begge af følgende muligheder:
    1. Fjern batteriet fra apparatet, og sæt det derefter i igen. Prøv derefter at genstarte apparatet.  
    2. Tag den håndholdte 3-i-1-enhed ud af apparatet, og tryk på on/off-knappen på den håndholdte enhed. Hvis du stadig får vist E1-fejlen i displayet, skal du kontakte kundeservicecenteret. Hvis du ikke kan se E1-fejlen, og apparatet stadig ikke fungerer, kan der være et kommunikationsproblem med røret eller mundstykket.  
    Hvis problemet fortsætter, bedes du tage apparatet med til et Philips-servicecenter eller kontakte os for at få yderligere hjælp. 

    E2
    En E2-fejlkode (kan se ud som 53, når den vender på hovedet) betyder, at temperaturen i det rum, hvor apparatet bruges, opbevares eller oplades, er for lav. Sørg for, at temperaturen i rummet er over 5 °C. Hvis apparatet bruges og opbevares ved den korrekte temperatur og stadig viser fejlkoden, bedes du kontakte os. 

    E3
    En E3-fejlkode betyder, at temperaturen i det rum, hvor apparatet bruges, opbevares eller oplades, er for høj. Sørg for, at temperaturen i rummet er under 35 °C. Udsæt ikke apparatet for direkte sollys eller høje temperaturer (i nærheden af varme komfurer, i mikrobølgeovne eller på induktionskomfurer). Hvis apparatet bruges og opbevares ved den korrekte temperatur, og fejlkoden stadig vises, bedes du kontakte os. 

    E5
    en E5-fejlkode (kan se ud som 23, når den vender på hovedet) betyder, at batteriet er halvt isat. Sørg for, at batteriet er isat korrekt
    Se videoen nedenfor for at få yderligere instruktioner: 
    fejlkoder 9000
    Se også billedet nedenfor for at identificere ikonerne for informationskoder.

    i1
    En i1-informationskode betyder, at tanken til snavset vand i din støvsuger i Philips 9000-serien er fuld. Tøm den. 

    I2
    En i2-informationskode betyder, at AquaSpin-mundstykket ikke er tilsluttet (korrekt). Tilslut AquaSpin-mundstykket. 

    i3
    En i3-informationskode betyder, at AquaSpin-mundstykket på din støvsuger i Philips 9000-serien er blokeret. Dette er en sikkerhedsafbrydelse. Kontroller, om der f.eks. sidder et strømkabel eller et stykke legetøj fast i mundstykket. Kontroller også børsterne, lejerne, motordelene og hætterne for at se, om der sidder hår eller andre forhindringer, og fjern dem. Hvis der ikke er nogen forhindringer, kan det allerede løse problemet at slukke og tænde for apparatet. 

    i4
    En i4-informationskode betyder, at LED-mundstykket sidder fast. Dette er en sikkerhedsafbrydelse, i tilfælde af at der sidder noget fast i mundstykket (f.eks. et strømkabel eller et stykke legetøj). Kontroller rullebørsten og resten af mundstykket for hår eller andre forhindringer, og fjern dem. Hvis der ikke er nogen forhindringer, kan det løse problemet at slukke og tænde for apparatet. Se vores video for at få en trinvis vejledning i, hvordan du rengør børsten til dit apparat:
     
    i5
    En i5-informationskode betyder, at luftindsugningsåbningerne i din støvsuger i Philips 9000-serien er blokeret. De såkaldte luftindsugningsåbninger er placeret i mundstykket. Kontroller dem for blokeringer, og fjern dem. Hvis dette ikke løser problemet, skal du kontrollere hele luftkanalen for blokeringer og fjerne dem. Ved opsætning kun med støvsuger henviser dette til mundstykke, rør, filter, vortex-finder, langt sprækkemundstykke og miniturbobørste. Til opsætning af støvsuger og moppe henviser dette til mundstykket, røret og det våde filter

     i6
    En i6-informationskode (kan se ud som !9, når den vender på hovedet) betyder, at du skal tage din støvsuger i Philips 9000-serien ud af stikkontakten, da den ellers ikke vil tænde. Tilslut kun apparatet under automatisk rengøring og under opladning. 

     i7
    En i7 informationskode betyder, at den forkerte oplader er tilsluttet til din støvsuger i Philips 7000-serien. Brug kun den medfølgende adapter ved opladning af apparatet. Brug kun 34 V adapteren S036-1A340100HE. Du kan finde det tilsvarende adapternummer på adapteren. En erstatningsadapter fås under reservedelsnummer XV1793.
    informationskoder 9000
    En i10-informationskode betyder, at batteriet ikke er isat. Sørg for, at batteriet er isat korrekt, se videoen nedenfor for at få yderligere instruktioner:

     
    infokode 10 9000
    AUTOMATISK RENGØRING
    Ikonet for AUTOMATISK RENGØRING på displayet betyder, at din støvsuger i Philips 9000-serien kører automatisk rengøring. 

    Udskiftning af mikrofiberbørste
    Ikonet for Udskiftning af mikrofiberbørste på displayet betyder, at din støvsuger i Philips 9000-serien minder dig om at udskifte børsterne i AquaSpin-mundstykket. Ekstra mikrofiberbørster fås under reservedelsnummer XV1793 på vores hjemmeside.

    Rengøring af filter
    Ikonet for rengøring af filter på displayet på din støvsuger i Philips 9000-serien minder dig om at rengøre filteret på dit apparat, som kun er støvsuger. 
    Se nedenstående video for at få en trinvis vejledning i, hvordan du rengør filteret.

    Udskiftning af filter
    Ikonet for udskiftning af filter på displayet på din støvsuger i Philips 9000-serien minder dig om at udskifte filteret på dit apparat, som kun er støvsuger. Erstatningsfiltre fås under reservedelsnummer XV1791 på vores websted.
    ikoner 9000
    Play Pause
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.