0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Kaffen fra min Philips-kaffemaskine er ikke varm nok

    Udgivet den 01 February 2024
    Hvis du opdager, at kaffen fra din Philips-kaffemaskine ikke er varm nok, kan du nedenfor finde tip til, hvordan du kan løse problemet.
    Hvis du bruger en glaskande, kan du prøve nedenstående tip til at holde din kaffe varm:
    • Sørg for, at glaskanden er placeret korrekt på varmepladen
    • Sørg for, at varmepladen og undersiden af kanden er rene
    • Brug tynde kopper. Tynde kopper absorberer mindre varme fra kaffen end tykke kopper
    • Sørg for, at koppens størrelse svarer til mængden af kaffe. Hæld ikke en lille mængde kaffe i en stor kop.
    • Hvis du drikker kaffe med frisk mælk, skal du forvarme mælken i en kop i en mikrobølgeovn.
    • Afkalk kaffemaskinen regelmæssigt.
    Hvis du bruger en termokande, kan du prøve nedenstående tip til at holde din kaffe varm:
    • Forvarm kanden ved at skylle den med varmt vand, før du brygger
    • Lav en hel kande kaffe
    • Brug tynde kopper. Tynde kopper absorberer mindre varme fra kaffen end tykke kopper
    • Sørg for, at koppens størrelse svarer til mængden af kaffe. Hæld ikke en lille mængde kaffe i en stor kop.
    • Hvis du drikker kaffe med frisk mælk, skal du forvarme mælken i en kop i en mikrobølgeovn.
    • Afkalk kaffemaskinen regelmæssigt.
    Hvis du bruger Philips Coffee Maker HD5416, kan du nedenfor finde tip til, hvordan du kan løse problemet.
    Tryk altid på tænd/sluk-knappen for at slukke helt for kaffemaskinen.

    Luk ventilen under vandtanken, før du tager stikket ud af stikkontakten eller slukker for stikkontakten for at forhindre, at der løber koldt vand direkte ind i filteret ved næste brygning.
    Før du fylder vandtanken med frisk, koldt vand, skal du altid først trykke på tænd/sluk-knappen for at sikre, at kaffemaskinen er slukket, og at ventilen under vandtanken derfor er lukket.
    Lad din Philips-kaffemaskine slukke automatisk efter 40 minutter. Ventilen under vandtanken lukkes.
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.