0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Min Philips HomeRun-støvsugerrobot tømmes ikke automatisk

    Udgivet den 6. december 2023
    Hvis din Philips HomeRun wet & dry-robot (model XU7100, XU3100 og XU3110) ikke tømmes automatisk, når den er færdig med rengøringen og vender tilbage til stationen, kan du finde mulige årsager og løsninger nedenfor.
    modeller med automatisk tømningsstation
    Philips HomeRun-modellerne XU7100, XU3100 og XU3110 er udstyret med en automatisk tømningsstation. Efter rengøring tømmes støvbeholderen automatisk i engangsposen på den automatisk tømningsstation.  

    Sådan sikrer du, at robotten automatisk tømmer støvbeholderen i engangsposen: 
    • Kontrollér, at stationen er sluttet til stikkontakten.  
    • Sørg for, at engangsstøvposen er placeret korrekt. Tip: Se videoen nedenfor om brug af den automatiske tømningsstation på din robotmodel.
    • Kontrollér, at støvposen ikke er fuld.
    • Kontrollér, at stationens låg er lukket.
    • Deaktiver lydløs tilstand eller vil ikke forstyrres-tilstand i HomeRun-appen.

    Bemærkning til model XU7100 
    • Automatisk tømning starter ikke, hvis du flytter robotten manuelt tilbage til stationen. 
    • Automatisk tømning starter kun, hvis robotten automatisk vender tilbage til stationen. 
    For at starte automatisk tømning, når du har sat robotten tilbage manuelt, skal du åbne Philips HomeRun-appen og vælge din robot på listen Mine robotter (My robots). Klik derefter på hovedmenuknappen i øverste venstre hjørne, og vælg Indstillinger for automatisk tømning (Auto-Empty settings). Her kan du klikke på knappen Tøm støvbeholder nu (Empty dust container now). Bemærk, at automatisk tømning kun kan udføres hvert 10. minut for at undgå overophedning af motoren.

    Hvis ovenstående løsninger ikke hjalp med at løse problemet, bedes du kontakte os for at få yderligere hjælp.
    Play Pause
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.