Min Philips HomeRun-støvsugerrobot tømmes ikke automatisk
Udgivet den 6. december 2023
Hvis din Philips HomeRun wet & dry-robot (model XU7100, XU3100 og XU3110) ikke tømmes automatisk, når den er færdig med rengøringen og vender tilbage til stationen, kan du finde mulige årsager og løsninger nedenfor.
Philips HomeRun-modellerne XU7100, XU3100 og XU3110 er udstyret med en automatisk tømningsstation. Efter rengøring tømmes støvbeholderen automatisk i engangsposen på den automatisk tømningsstation.
Sådan sikrer du, at robotten automatisk tømmer støvbeholderen i engangsposen:
Kontrollér, at stationen er sluttet til stikkontakten.
Sørg for, at engangsstøvposen er placeret korrekt. Tip: Se videoen nedenfor om brug af den automatiske tømningsstation på din robotmodel.
Kontrollér, at støvposen ikke er fuld.
Kontrollér, at stationens låg er lukket.
Deaktiver lydløs tilstand eller vil ikke forstyrres-tilstand i HomeRun-appen.
Bemærkning til model XU7100
Automatisk tømning starter ikke, hvis du flytter robotten manuelt tilbage til stationen.
Automatisk tømning starter kun, hvis robotten automatisk vender tilbage til stationen.
For at starte automatisk tømning, når du har sat robotten tilbage manuelt, skal du åbne Philips HomeRun-appen og vælge din robot på listen Mine robotter (My robots). Klik derefter på hovedmenuknappen i øverste venstre hjørne, og vælg Indstillinger for automatisk tømning (Auto-Empty settings). Her kan du klikke på knappen Tøm støvbeholder nu (Empty dust container now). Bemærk, at automatisk tømning kun kan udføres hvert 10. minut for at undgå overophedning af motoren.
Hvis ovenstående løsninger ikke hjalp med at løse problemet, bedes du kontakte os for at få yderligere hjælp.