0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Min trådløse Philips-støvsuger tænder ikke

    Udgivet den 26. marts 2024
    Hvis din ledningsfri Philips-støvsuger ikke tændes, kan du læse vores artikel nedenfor for at se mulige årsager og løsninger.
    Batteriet er tomt
    For at oplade batteriet skal apparatet sluttes til ladestationen, eller den håndholdte enhed (med batteriet installeret) skal sluttes direkte til strømstikket på adapteren.
     
    Apparatet har en intern fejl
    Når apparatet har en intern fejl, reagerer knapperne ikke, og skærmen forbliver tom. Du kan prøve følgende trin for at løse problemet:
    1. Slut apparatet til ladestationen, eller slut den håndholdte enhed direkte til adapteren. Hvis du ser en fejlkode (se billede) på displayet, kan du se dens betydning i vidensartiklen "My Philips 8000 Series Cordless Vacuum Cleaner shows an error code” eller "My Philips 7000 Series Cordless Vacuum Cleaner shows an error code” eller se brugervejledningen.
    2. Hvis dette ikke løser problemet, skal du fjerne batteriet, vente 10 sekunder og derefter sætte batteriet tilbage.

    Hvis ingen af de to trin løste problemet, bedes du indlevere hos et Philips-servicecenter eller kontakte os for at få yderligere hjælp på http://www.philips.com/support.

    Apparatet er stadig tilsluttet adapteren
    Fjern apparatet fra adapteren, før du genstarter det.
     
    Apparatet er for varmt eller for koldt.
    Opbevar og oplad apparatet ved en temperatur mellem 5 °C og 40 °C
     
    Hvis ovenstående løsninger ikke løser problemet, bedes du indlevere apparatet hos et Philips-servicecenter eller kontakte os for at få yderligere hjælp på http://www.philips.com/support.
     
    Batteriet er tomt
    Når batteriet er tomt, vises der et blinkende "00"-ikon på displayet. Batteriet oplades ved at slutte apparatet til ladestationen eller sætte den håndholdte enhed direkte på magneten på ladestationen. 

     Apparatet har en intern fejl
    Når apparatet har en intern fejl, reagerer knapperne ikke, og skærmen forbliver tom.
    Slut apparatet til ladestationen, eller sæt den håndholdte enhed direkte på magneten på ladestationen, og kontrollér displayet. Når apparatet begynder at oplade, kan du fortsætte med at bruge apparatet som normalt.
    Hvis der vises en fejlkode i displayet, kan du se dens betydning i vidensartiklen “My Philips 8000 Series Cordless Vacuum Cleaner shows an error code” eller “My Philips 7000 Series Cordless Vacuum Cleaner shows an error code” eller se brugervejledningen.

    Apparatet er for varmt eller for koldt
    Opbevar og oplad apparatet ved en temperatur mellem 5 °C og 40 °C.

    Hvis ovenstående løsninger ikke løser problemet, bedes du indlevere apparatet hos et Philips-servicecenter eller kontakte os for at få yderligere hjælp på http://www.philips.com/support.
     
    8000-/7000-serien af SpeedPro Max
    Batteriet er tomt
    For at oplade batteriet skal apparatet sluttes til ladestationen, eller den håndholdte enhed (med batteriet installeret) skal sluttes direkte til strømstikket på adapteren.

    Apparatet er for varmt eller for koldt
    Brug og opbevar apparatet ved en temperatur mellem 0 °C og 35 °C, og oplad apparatet eller batteriet ved en temperatur mellem 10 °C og 35 °C
    Der er overstrøm i apparatet 
    Vent 30 sekunder, før apparatet genstartes.

    Apparatet er stadig tilsluttet adapteren
    Fjern apparatet fra adapteren, før du genstarter det.

    Hvis ovenstående løsninger ikke løser problemet, bedes du indlevere apparatet hos et Philips-servicecenter eller kontakte os for at få yderligere hjælp på http://www.philips.com/support.
     
    5000-modeller
    Batteriet er tomt
    Når batteriet er tomt, blinker den nederste del af displayet rødt. For at oplade batteriet skal du slutte apparatet til ladestationen eller sætte den magnetiske ladedisk på ladestationen direkte på den håndholdte enhed.

    Apparatet er for varmt eller for koldt
    Opbevar og oplad apparatet ved en temperatur mellem 5 °C og 40 °C.

    Hvis ovenstående løsninger ikke løser problemet, bedes du indlevere apparatet hos et Philips-servicecenter eller kontakte os for at få yderligere hjælp på http://www.philips.com/support.
     
    5000-serien af SpeedPro (Aqua)
    Batteriet er tomt
    For at oplade batteriet skal apparatet sluttes til ladestationen, eller den håndholdte enhed (med batteriet installeret) skal sluttes direkte til strømstikket på adapteren.

    Apparatet er for varmt eller for koldt
    Sørg for, at apparatet bruges ved en temperatur mellem 0 °C og 35 °C.

    Der er overstrøm i apparatet.
    Vent 30 sekunder, før du genstarter apparatet. 

    Apparatet er stadig tilsluttet adapteren
    Fjern apparatet fra adapteren, før du genstarter det.

    Hvis ovenstående løsninger ikke løser problemet, bedes du indlevere apparatet hos et Philips-servicecenter eller kontakte os for at få yderligere hjælp på http://www.philips.com/support.
     
    3000-/2000-serien af ledningsfri støvsugere
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.