0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Min ledningsfrie støvsuger i Philips 8000-serien viser en fejlkode

    Udgivet den 6. marts 2024
    Se afsnittene nedenfor for at få mere at vide om fejlkoderne for den ledningsfrie støvsuger i Philips 8000-serien.
     
    8000-modeller
    E1-fejl 
    En E1-fejl betyder, at apparatet ikke fungerer korrekt. Fjern batteriet (se billede), vent 10 sekunder, og sæt derefter batteriet tilbage. Hvis dette ikke afhjælper problemet, bedes du indlevere apparatet på et Philips-servicecenter eller kontakte os for at få yderligere hjælp på www.philips.com/support.
     
    E2-fejl 
    En E2-fejl betyder, at apparatet betjenes ved en temperatur, der er lavere end driftstemperaturen. Flyt apparatet til et varmere rum. Apparatet må ikke opbevares, oplades eller anvendes ved temperaturer under 5 °C eller over 40 °C  
     
    E3-fejl 
    En E3-fejl betyder, at dit apparat betjenes ved en temperatur, der er højere end driftstemperaturen. Flyt apparatet til et køligere rum. Apparatet må ikke opbevares, oplades eller anvendes ved temperaturer under 5 °C eller over 40 °C  
     
    E5-fejl 
    En E5-fejl betyder, at dit batteri er beskadiget. Indlevér apparatet til et Philips-servicecenter, eller kontakt os for at få yderligere hjælp på http://www.philips.com/support.
     
    E9-fejl 
    En E9-fejl betyder, at mundstykket betjenes ved en temperatur, der er højere end driftstemperaturen. Sluk for apparatet, og vent 15 minutter. Kontrollér derefter, om den øverste del af mundstykkets hus stadig er varmt. Hvis mundstykket stadig er varmt, skal du vente længere, indtil det er kølet ned. Når mundstykket er kølet ned, kan du prøve at tænde for apparatet igen.  
     
    i4-fejl 
    En i4 fejl betyder, at mundstykket er tilstoppet. Sørg for, at apparatet er slukket. Rengør mundstykket ved at følge trinnene i brugervejledningen. Derefter skal du kontrollere røret ved at fjerne det fra hovedapparatet. Fjern genstanden i mundstykket eller røret, og start apparatet.
     
    i5-fejl 
    En i5-fejl betyder, at en ekstern genstand sidder fast i luftstrømspassagen. Sørg for, at apparatet er slukket. Rengør mundstykket ved at følge trinnene i brugervejledningen, og kontrollér røret ved at fjerne røret fra hovedapparatet. Fjern genstanden i mundstykket eller røret, og genstart apparatet.

    i6-fejl 
    En i6-fejl betyder, at adapteren ikke er blevet afmonteret. Afmontér adapteren, før apparatet tages i brug. 

    i7-fejl 
    En i7-fejl betyder, at der bruges en forkert adapter. Brug kun den originale adapter til at oplade apparatet.

    i8-fejl 
    Hvis du får vist en i8-fejlkode på din enhed, betyder det, at filteret er tilstoppet. For at løse dette problem skal du rengøre filteret ved at følge instruktionerne i brugervejledningen (billede 9-16) eller ved at se videoen nedenfor
    Hvis du bliver ved med at få vist i8-meddelelsen, selv efter rengøring af filteret, anbefaler vi, at du udskifter det. Det anbefales at udskifte filteret hver sjette måned for at opnå optimal ydeevne.
    Hvis du fortsat får vist i8-koden efter rengøring af filteret, kan du prøve følgende løsninger: 
    • Vær ekstra opmærksom på at rengøre filterhuset grundigt. Det hjælper, hvis du banker hårdt på det over en affaldsspand, indtil der ikke kommer mere støv ud af filterhuset.
    • Hvis du har et ekstra rent filter, kan du udskifte det gamle filter med det nye og derefter støvsuge det gamle skumfilter og filterhuset med den håndholdte enhed.
    • Hvis du har en anden støvsuger eller en ministøvsuger, kan du bruge den til at rengøre både skumfilteret og filterhuset.  
    Hvis ovenstående instruktioner ikke hjælper, og du stadig får vist en i8-kode, skal filteret sandsynligvis udskiftes. Du kan købe nye filtre (XV1681/01) i Philips' onlinebutik på www.philips.com/support eller hos din Philips-forhandler. 
    Bemærk: Den anbefalede udskiftning efter seks måneder er et estimat, da filterets tilsmudsning i høj grad afhænger af dets brug.

     
    i10-fejl 
    En i10-fejl betyder, at batteriet ikke er monteret korrekt. Fjern batteriet (se billede), og sæt derefter batteriet tilbage. Hvis dette ikke afhjælper problemet, bedes du indlevere apparatet på et Philips-servicecenter eller kontakte os for at få yderligere hjælp på http://www.philips.com/support. 
     
    Fejlkoder
    Play Pause
    E1-fejl (eller 13) 
    En E1-fejl (kan se ud som 13, hvis du betragter displayet på hovedet) angiver, at Philips Cordless Vacuum SpeedPro Max er blevet anvendt, opbevaret eller opladet ved en temperatur under 5 °C eller over 40 °C. Tag støvsugeren ud af opladeren, og placer den i et rum med en temperaturer på mellem 5 °C og 40 °C (41 °F – 104 °F). Lad apparatet få nogle minutter til at tilpasse sig temperaturen i rummet, og prøv så at bruge det igen. Hvis fejlkoden fortsætter, bedes du kontakte os for at få yderligere hjælp via http://www.philips.com/support. 

    E4-fejl (eller h3) 
    En E4-fejl (kan se ud som h3, hvis du betragter displayet på hovedet) betyder, at rullebørsten på din Philips Cordless Vacuum SpeedPro Max er blokeret. 
    For at løse dette problem skal du slukke for apparatet, kontrollere rullebørsten og fjerne eventuelle blokeringer som f.eks. hår, fnug, snavs eller støv. Du kan gøre dette ved at følge disse trin:  
    • Fjern børsten med den praktiske knap og tag sidedækslet af (billede 1-3) 
    • Træk eventuelle tråde på børsten og under dækslet af med fingrene, eller brug en saks (billede 4).  
    • Sæt sidedækslet tilbage ved at trykke på det, indtil du hører et klik, og klik børsten på plads igen (billede 5-7). Din støvsuger er nu klar til brug igen. 
       
    Hvis fejlen stadig opstår efter rengøring af rullebørsten, bedes du kontakte os for at få yderligere hjælp http://www.philips.com/support.  
     
    E6-fejl (eller 93)                                                                                                                           
    En E6-fejl (kan se ud som 93, hvis du betragter displayet på hovedet) betyder, at der ikke tilføres strøm fra adapteren til din Philips Cordless Vacuum SpeedPro Max 
    For at afhjælpe dette problem skal du dobbelttjekke, at adapteren til dit apparat er sat korrekt i stikkontakten, og at ladedisken (magneten) er monteret korrekt. Hvis apparatet ikke fungerer, kan adapteren eller batteriet være defekt. Kontakt os for at få yderligere hjælp http://www.philips.com/support. 
     
     
    E7-fejl (eller L3)                                                                                                            
    en E7-fejl (kan se ud som L3, hvis du betragter displayet på hovedet) angiver, at den forkerte adapter anvendes, eller at adapteren kan være defekt. Sørg for kun at benytte den korrekte adapter, der oprindeligt fulgte med din ledningsfrie støvsuger. Hvis den korrekte adapter ikke fungerer, bedes du kontakte os for at få yderligere hjælp http://www.philips.com/support.
     
     
    SE-fejl (eller 35, 5E)                                                                                                      
    En SE-fejl (kan se ud som 5E eller 35, hvis du betragter displayet på hovedet) står for "Service" og kan være forårsaget af flere forskellige ting.  Når du ser denne fejl, anbefaler vi, at du indleverer apparatet på et autoriseret Philips-servicecenter eller kontakter os for at få yderligere hjælp på http://www.philips.com/support. 
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.