0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Mit Philips-dampstrygejern varmer ikke op

    Udgivet den 17. juli 2025

    Hvis dit Philips-dampstrygejern ikke varmer op, kan du finde mulige årsager og løsninger i nedenstående afsnit.

    Hvis dit dampstrygejern er tændt, og den blå/hvide strømindikator eller LED-indikatoren på håndtaget blinker, men strygesålen forbliver kold, er dampstrygejernet muligvis i auto-sluk-tilstand.

    Når strygejernet ikke har været brugt i 4 til 10 minutter, går det i auto-sluk-tilstand. Tryk på tænd/sluk-knappen for at aktivere det igen.

    Sørg for at indstille temperaturen til det niveau, der passer til det stof, du stryger.

    Efter 2 til 3 minutter bør strygesålen være varm.

    Kontrollér netledningen, stikket og stikkontakten for at sikre, at alt er korrekt tilsluttet. Brug ikke forlængerledning.

    Kontakter Philips

    Vi hjælper dig gerne

    Kontakter Philips

    Vi hjælper dig gerne

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.