1
0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Bestilling

    Vigtigt icon
    På grund af et teknisk problem kan ordrebekræftelses-e-mailen blive sendt til dig med forsinkelse. Hvis du ikke modtager den inden for 48 timer, bedes du kontakte os.
    Vigtigt icon
    På grund af et teknisk problem modtager du muligvis ikke bekræftelse på forsendelsen. Vi arbejder på at løse dette hurtigst muligt. Din ordre behandles imidlertid korrekt og vil ankomme på det forventede leveringstidspunkt.
    Vigtigt icon
    Leveringstiden er i øjeblikket længere end normalt på grund af stor ordrevolumen. Vi gør vores bedste for at få din ordre leveret så hurtigt som muligt. Der sendes en e-mail, når din ordre er blevet afsendt.
    Vigtigt icon
    Vi får i øjeblikket rigtig mange opkald. Du skal muligvis vente længere på at komme igennem. Overvej at ringe på et andet tidspunkt. Vi beklager ulejligheden.
    Vigtigt icon
    Behandlingstiden for refundering er i øjeblikket længere end normalt, da vi befinder os i en periode med travlhed. Vi gør vores bedste for at behandle anmodninger så hurtigt som muligt. Der sendes en bekræftelses-e-mail, når den er fuldført.
    Vigtigt icon
    På grund af planlagt vedligeholdelse kan du muligvis ikke købe produkter på vores websted i øjeblikket. Vi arbejder på at løse problemet så hurtigt som muligt og beklager ulejligheden. Du kan fortsætte med at købe vores produkter hos andre forhandlere i mellemtiden.
    Vigtigt icon
    På grund af planlagt vedligeholdelse kan du midlertidigt modtage ordrebekræftelses-e-mailen med forsinkelse. Dette påvirker ikke behandlingen og leveringen af din ordre. Hvis du ikke har modtaget ordrebekræftelsen inden for 48 timer, bedes du kontakte os.
    Vigtigt icon
    På grund af vedligeholdelse er det midlertidigt ikke muligt at lægge et produkt i din indkøbskurv. Dette vil blive løst så hurtigt som muligt. Vi håber at se dig en anden gang.
    Vigtigt icon
    På grund af et teknisk problem kan du muligvis midlertidigt ikke betale for produkter via [PAYMENT_METHOD] på vores websted. Vi arbejder på at løse problemet så hurtigt som muligt og beklager ulejligheden. Du kan fortsætte via en anden betalingsmetode eller købe vores produkter hos andre forhandlere i mellemtiden.
    Vigtigt icon
    Klik her for vigtige oplysninger om sikkerhedsnoten vedrørende nogle Philips Respironics CPAP, BiPAP og ventilation.

    Placer en ordre

    Hvordan bestiller jeg et produkt?

    Følg nedenstående trin for at placere en ordre: 

     

    1. Placer dit produkt i din digitale indkøbskurv, ved at trykke på den orange knap ''Tilføj til indkøbskurv''.

    2. Hvis du allerede er logget ind, så kan du fortsætte med din ordre med det samme. Er du ikke logget ind? Så kan du vælge at logge ind, oprette en ny account  eller fortsætte dit køb som gæst.

    3. Ordrer kan sendes via UPS til en adresse efter eget valg eller blive afhentet hos et UPS opsamlingspunkt tæt på dig, valget er dit.

    4. Vælg en af vores betalingsmuligheder og betal for din ordre.

    5. Du vil modtage en ordrebekræftelse fra os via e-mail.

    6. Når din ordre er blevet sendt vil du modtage et UPS tracking nummer enten via e-mail eller SMS.

     

    Related questions:

    Var denne information nyttig

    Ændre eller annuller ordre

    Hvordan annullerer jeg min ordre?

    For at sikre, at din ordre bliver leveret hurtigst muligt, behandler vi alle ordre med det samme. Derfor er det ikke muligt at annullere eller ændre ordren mellem bestilling og levering.

     

    Du kan nægte modtagelse af din pakke ved døren eller sende din bestilling retur til os gratis. Hvis du beslutter dig for at returnere din ordre, kan du se nedenstående artikel.

     

    Relaterede spørgsmål:

    - Hvordan returnerer jeg et produkt?

    Var denne information nyttig

    Hvordan kan jeg ændre min leveringsadresse?
    Ændring af leveringsadresse efter en bestilling er ikke altid mulig. Vi anbefaler dig at vente på, at dit tracking number er tilgængeligt, når produktet er afsendt. Du kan da enten kontakte UPS direkte eller besøge ups.com med dit tracking nummer og kontrollere, om det er muligt at ændre leveringsadressen. Du bliver muligvis bedt om at oprette en konto hos UPS. Bemærk venligst, at Philips kundeservice ikke kan hjælpe dig med at ændre leveringsadressen.

    Var denne information nyttig

    Ordre status

    Hvordan sporer jeg min ordrestatus?

    Du kan nemt undersøge status for din ordre selv ved at klikke her. Indtast dit ordrenummer og din emailadresse og klik på ''søg ordre''.

     

    Relaterede spørgsmål:

    Var denne information nyttig

    Min ordre er blevet annulleret automatisk
    Vi kan i visse tilfælde blive nødt til at annullere en ordre. Oftest skyldes det, at produktet er udsolgt på lageret. I så fald vil du blive orienteret via email. Vi beder dig venligst bestille produktet igen:
    a) Samme produkt
    b) En anden version af samme produkt
    c) Gennem at vælge et andet produkt

    Det er desværre ikke muligt at bestille et produkt som er udsolgt på lageret. Eventuelle omkostninger forbundet med bestillingen, vil blive refunderet automatisk. Vi undskylder din ulejlighed.

    Var denne information nyttig

    Lager status

    Hvordan sporer jeg min ordrerstatus?
    Produkter på lager viser en grøn ''på lager'' og en orange ''tilføj til indkøbskurv'' knap. Produkter der ikke er på lager viser en rød ''ikke på lager'' og kan ikke lægges i kurven. Du kan ikke købe et produkt der ikke længere er på lager.

    Var denne information nyttig

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.