1
0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Support

    Betaling

    Vigtigt
    På grund af et teknisk problem kan ordrebekræftelses-e-mailen blive sendt til dig med forsinkelse. Hvis du ikke modtager den inden for 48 timer, bedes du kontakte os.
    Vigtigt
    På grund af et teknisk problem modtager du muligvis ikke bekræftelse på forsendelsen. Vi arbejder på at løse dette hurtigst muligt. Din ordre behandles imidlertid korrekt og vil ankomme på det forventede leveringstidspunkt.
    Vigtigt
    Leveringstiden er i øjeblikket længere end normalt på grund af stor ordrevolumen. Vi gør vores bedste for at få din ordre leveret så hurtigt som muligt. Der sendes en e-mail, når din ordre er blevet afsendt.
    Vigtigt
    Vi får i øjeblikket rigtig mange opkald. Du skal muligvis vente længere på at komme igennem. Overvej at ringe på et andet tidspunkt. Vi beklager ulejligheden.
    Vigtigt
    Behandlingstiden for refundering er i øjeblikket længere end normalt, da vi befinder os i en periode med travlhed. Vi gør vores bedste for at behandle anmodninger så hurtigt som muligt. Der sendes en bekræftelses-e-mail, når den er fuldført.
    Vigtigt
    På grund af planlagt vedligeholdelse kan du muligvis ikke købe produkter på vores websted i øjeblikket. Vi arbejder på at løse problemet så hurtigt som muligt og beklager ulejligheden. Du kan fortsætte med at købe vores produkter hos andre forhandlere i mellemtiden.
    Vigtigt
    På grund af planlagt vedligeholdelse kan du midlertidigt modtage ordrebekræftelses-e-mailen med forsinkelse. Dette påvirker ikke behandlingen og leveringen af din ordre. Hvis du ikke har modtaget ordrebekræftelsen inden for 48 timer, bedes du kontakte os.
    Vigtigt
    På grund af vedligeholdelse er det midlertidigt ikke muligt at lægge et produkt i din indkøbskurv. Dette vil blive løst så hurtigt som muligt. Vi håber at se dig en anden gang.
    Vigtigt
    På grund af et teknisk problem kan du muligvis midlertidigt ikke betale for produkter via [PAYMENT_METHOD] på vores websted. Vi arbejder på at løse problemet så hurtigt som muligt og beklager ulejligheden. Du kan fortsætte via en anden betalingsmetode eller købe vores produkter hos andre forhandlere i mellemtiden.
    Vigtigt
    Klik her for vigtige oplysninger om sikkerhedsnoten vedrørende nogle Philips Respironics CPAP, BiPAP og ventilation.

    Betalingsmuligheder

    Hvilke betalingsmuligheder har jeg?
    Philips Shop accepterer følgende betalingsmuligheder: Debit- og kreditkort (Visa og MasterCard) og PayPal og Klarna. Alle betalingsmetoder er gratis, da vi ikke opkræver transaktionsgebyrer.

    Var denne information nyttig

    Rabatkoder

    Hvordan kan jeg indløse min rabatkode?
    Du kan indløse din rabatkode ved at indtaste koden i feltet ''Indtast rabatkode'' og derefter klikke på ''Anvend'' under kassen. Du kan kun bruge rabatkoden én gang. Visse rabatkoder er muligvis ikke gyldige for bestemte produktkategorier eller allerede nedsatte produkter.

    Var denne information nyttig

    Hvad skal jeg gøre hvis jeg får en fejlmeddelelse under indløsning af min rabatkode?
    Sørg for, at du anvender rabatkoden baseret på de relevante vilkår og betingelser for værdikuponen. Der skelnes mellem store og små bogstaver i kampagnekoden, og eventuelle tankestreger (-) eller specialtegn er også en del af kampagnekoden. Brug hele rabatkoden, du har fået oplyst, som eksemplet nedenfor.
    voucher
    Hvis du har prøvet alt, og din kampagnekode stadig ikke fungerer, bedes du kontakte os. Vi sidder klar til at hjælpe dig.

    Var denne information nyttig

    Betal senere

    Hvordan virker Klarna ''betal senere''?
    ''Betal senere'' giver dig muligheden for at handle nu og betale for dit køb inden for 14 dage fra det øjeblik din ordre er afsendt. Inden for 2 dage efter du har bestilt, modtager du en e-mail fra os med alle relevante betalingsinstruktioner. Du skal derefter betale for dit køb inden for 14 dage. Der er ingen gebyrer for denne betalingsmetode, så længe du betaler inden for 14 dages periode.

    Var denne information nyttig

    Betalingsfejl

    Min betaling er mislykket

    For at forhindre betalingsfejl, anbefaler vi at du sørger for, at den faktureringsadresse du angiver, svarer til den adresse som din bank har på dig.Sørg også for at kredit- / betalingskortet ikke er udløbet og har tilstrækkelige midler til rådighed.

     

    Det kan også hjælpe, at rydde browserens cache og cookies.

     

    Vi anbefaler at du prøver igen, helst med en anden betalingsmetode.

     

    Hvis problemet fortsætter, bedes du kontakte din bank eller kortudsteder.

    Var denne information nyttig

    Faktura

    Hvordan kan jeg gemme min faktura?

    Du vil modtage din faktura via e-mail 1-2 arbejdsdage efter, at du har afgivet din ordre. Når den er tilgængelig, kan du også downloade din faktura på din Philips Shop-konto. Log på din konto. Klik på "Vis din ordrehistorik". Vælg dit ordrenummer, og klik derefter på fakturaen for at downloade den.


    Foretrækker du at få adgang til din faktura uden en konto? Du kan oplyse din e-mail og dit ordrenummer her. Klik derefter nederst til højre, og download din faktura.

    Invoices

    Var denne information nyttig

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.