1
0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Betaling

    Vi får i øjeblikket rigtig mange opkald. Du skal muligvis vente længere på at komme igennem. Overvej at ringe på et andet tidspunkt. Vi beklager ulejligheden.

    Klik her for vigtige oplysninger om sikkerhedsnoten vedrørende nogle Philips Respironics CPAP, BiPAP og ventilation.

    Betalingsmuligheder

    Hvilke betalingsmuligheder har jeg?
    Philips Shop accepterer følgende betalingsmuligheder: Debit- og kreditkort (Visa og MasterCard) og PayPal og Klarna. Alle betalingsmetoder er gratis, da vi ikke opkræver transaktionsgebyrer.

    Var denne information nyttig

    Rabatkoder

    Hvordan kan jeg indløse min rabatkode?
    Du kan indløse din rabatkode ved at indtaste koden i feltet ''Indtast rabatkode'' og derefter klikke på ''Anvend'' under kassen. Du kan kun bruge rabatkoden én gang. Visse rabatkoder er muligvis ikke gyldige for bestemte produktkategorier eller allerede nedsatte produkter.

    Var denne information nyttig

    Hvad skal jeg gøre hvis jeg får en fejlmeddelelse under indløsning af min rabatkode?
    Sørg for, at du anvender rabatkoden baseret på de relevante vilkår og betingelser for værdikuponen. Der skelnes mellem store og små bogstaver i kampagnekoden, og eventuelle tankestreger (-) eller specialtegn er også en del af kampagnekoden. Brug hele rabatkoden, du har fået oplyst, som eksemplet nedenfor.
    voucher
    Hvis du har prøvet alt, og din kampagnekode stadig ikke fungerer, bedes du kontakte os. Vi sidder klar til at hjælpe dig.

    Var denne information nyttig

    Betal senere

    Hvordan virker Klarna ''betal senere''?
    ''Betal senere'' giver dig muligheden for at handle nu og betale for dit køb inden for 14 dage fra det øjeblik din ordre er afsendt. Inden for 2 dage efter du har bestilt, modtager du en e-mail fra os med alle relevante betalingsinstruktioner. Du skal derefter betale for dit køb inden for 14 dage. Der er ingen gebyrer for denne betalingsmetode, så længe du betaler inden for 14 dages periode.

    Var denne information nyttig

    Betalingsfejl

    Min betaling er mislykket

    For at forhindre betalingsfejl, anbefaler vi at du sørger for, at den faktureringsadresse du angiver, svarer til den adresse som din bank har på dig.Sørg også for at kredit- / betalingskortet ikke er udløbet og har tilstrækkelige midler til rådighed.

     

    Det kan også hjælpe, at rydde browserens cache og cookies.

     

    Vi anbefaler at du prøver igen, helst med en anden betalingsmetode.

     

    Hvis problemet fortsætter, bedes du kontakte din bank eller kortudsteder.

    Var denne information nyttig

    Faktura

    Hvordan kan jeg gemme min faktura?

    Du vil modtage din faktura via e-mail 1-2 arbejdsdage efter, at du har afgivet din ordre. Bemærk, at du kan modtage separate fakturaer, hvis din ordre har flere produkter fra forskellige sælgere.


    For produkter i kategorien kaffe, luftrensning, køkkenudstyr, tøjpleje and gulvpleje bedes du kontakte os, hvis du ikke har modtaget din faktura via e-mail inden for 1-2 arbejdsdage efter din bestilling.

     

    Så snart fakturaen er tilgængelig for produkter til personlig pleje, mor og barn og mundhygiejne, kan du downloade den fra din Philips Shop-konto. Logon-oplysninger for din konto. Klik på "Vis ordrehistorik". Vælg dit ordrenummer, og klik derefter på fakturaen for at downloade den.


    Vil du have adgang til din faktura uden en konto? Du kan oplyse din e-mailadresse og dit ordrenummer her. Klik derefter på knappen til højre, og download din faktura.

    Invoices

    Var denne information nyttig

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.