0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Min Philips-køkkenmaskine tænder ikke

    Udgivet den 17. februar 2023
    Hvis din Philips-køkkenmaskine ikke tænder, kan der være en enkel årsag. Læs videre for at se, hvordan du selv kan afhjælpe problemet.

    Bagbeklædningen er ikke placeret korrekt

    Bemærk: Nedenstående oplysninger gælder ikke for modellerneHR7922/90, HR7922/40, RI7922/90, RI7912/00.

    Placer bagbeklædningen oven på din Philips-køkkenmaskine, og tryk derefter på den for at sikre, at den er forsvarligt lukket.
    bagbeklædning

    Overbelastningsbeskyttelsen er blevet udløst

    Din Philips-køkkenmaskine holder automatisk op med at fungere ved overbelastning. Følg nedenstående trin for at nulstille den:

    1. Drej knappen til positionen 0, og tag stikket ud af stikkontakten.

    2. Fjern nogle af ingredienserne for at reducere belastningen.

    3. Lad apparatet køle ned i nogle minutter.

    4. Sæt stikket i strømforsyningen, og vælg den ønskede hastighed igen.


    Løste disse løsninger ikke problemet? Kontakt os, hvis du har brug for yderligere hjælp.

    Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: HR7962/01 .

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.