0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Min Philips-shaver oplader ikke

    Udgivet den 25. januar 2023
    Hvis shaveren ikke oplader, kan nedenstående fejlfindingstips hjælpe dig med at finde en løsning.

    Vi anbefaler, at du følger trinnene i den rækkefølge, der er angivet nedenfor. Mellem trinene skal du kontrollere, om problemet er løst, før du går videre til næste.
    Batteriet begynder at oplade langsomt, når du oplader shaveren første gang eller efter meget lang tid uden brug. Batteriet oplades gradvist for at undgå skader på shaveren. Lad shaveren oplade i mindst to timer, og kontrollér derefter opladningsstatus igen.

    Det er normalt, at batteriindikatoren ikke blinker i løbet af de første par timers opladning efter en lang periode, hvor den ikke har været i brug.

    Bemærk: Tag altid shaveren ud af opladeren, før du tænder den. Shaveren tændes ikke, når den er sluttet til opladeren.
    Oplader din shaver ikke, når den er tilsluttet? Din stikkontakt fungerer muligvis ikke. Prøv at bruge en anden stikkontakt til at oplade den.
    Ikke alle Philips-shavere bruger den samme oplader, og opladeren, der leveres med den ene model, er muligvis ikke kompatibel med den anden. Vi anbefaler opladning af shaveren med den originale oplader, der fulgte med shaveren.

    Kontroller, om der er tegn på skader på opladningsadapteren og ledningen. Hvis adapteren eller ledningen er beskadiget, skal du straks stoppe med at bruge den. Køb en erstatning i vores onlinebutik.

    Denne løsning gælder for alle shavere, der er kompatible med SmartClean-holderen. Du kan springe dette trin over, hvis din shaver ikke er kompatibel med SmartClean-systemet.
     
    1. Tryk ned på den øverste hætte på SmartClean-holderen, indtil du hører et klik.
    2. Hold shaveren med bunden i vejret over holderen. Sørg for, at forsiden af shaveren peger mod holderen.
    3. Placer shaveren i holderen. Vip den forsigtigt bagud, og tryk ned på SmartClean-holderens øverste hætte, indtil du hører et klik.
    Hvis du har placeret den korrekt, vil du se en batteriindikator, der blinker på SmartClean-holderen.

    Du kan også se videoen nedenfor.
     
    Opladning af Philips-shaveren i SmartClean-systemet
    Play Pause
    Hvis ingen af disse tip hjælper, kan shaveren være beskadiget indvendigt. Vi anbefaler, at du anmoder om reparation eller udskiftning af shaveren. Afhængigt af hvor du befinder dig, kan du anmode om en onlinereparation eller udskiftning, besøge et af vores autoriserede servicecentre eller kontakte os.
     
    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.