Udgivet den 30. august 2024
Hvis din tandbørste ikke opretter forbindelse til Philips Sonicare-appen, skal du følge nedenstående trin:
- Kontrollér, at tandbørsten er fuldt opladet.
- Kontrollér, at din telefons styresystem og appen er opdateret.
- Aktivér Bluetooth på din mobile enhed.
- Hold tandbørsten og den mobile enhed tæt på hinanden.
- Tag tandbørsten ud af opladeren, eller tryk på knappen for valg af tilstand for at aktivere LED-symbolerne på håndtaget.
- Åbn Sonicare-appen.
Hvis tandbørsten ikke opretter forbindelse, når du åbner appen, skal du fjerne parringen/glemme tandbørsten i telefonens Bluetooth-indstillinger. Genstart Sonicare-appen for at parre din enhed igen. Rydning af Bluetooth-cachen på din mobile enhed kan også løse forbindelsesproblemer.
Bemærk: Brugere af Sonicare 9900 Prestige-tandbørsten kan muligvis også løse forbindelsesproblemer ved at nulstille håndtaget.