0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Jeg kan ikke forbinde min tandbørste med Sonicare-appen

    Udgivet den 30. august 2024
    Hvis din tandbørste ikke opretter forbindelse til Philips Sonicare-appen, skal du følge nedenstående trin:
    1. Kontrollér, at tandbørsten er fuldt opladet.
    2. Kontrollér, at din telefons styresystem og appen er opdateret.
    3. Aktivér Bluetooth på din mobile enhed.
    4. Hold tandbørsten og den mobile enhed tæt på hinanden.
    5. Tag tandbørsten ud af opladeren, eller tryk på knappen for valg af tilstand for at aktivere LED-symbolerne på håndtaget.
    6. Åbn Sonicare-appen.
    Hvis tandbørsten ikke opretter forbindelse, når du åbner appen, skal du fjerne parringen/glemme tandbørsten i telefonens Bluetooth-indstillinger. Genstart Sonicare-appen for at parre din enhed igen. Rydning af Bluetooth-cachen på din mobile enhed kan også løse forbindelsesproblemer.

    Bemærk: Brugere af Sonicare 9900 Prestige-tandbørsten kan muligvis også løse forbindelsesproblemer ved at nulstille håndtaget.
    Hvis du stadig oplever problemer med at tilslutte din Philips Sonicare-tandbørste til Sonicare-appen, bedes du kontakte vores kundeservice team.
    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.