0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Indikatoren for strygejernet er klar på Philips-strygejernet blinker

    Udgivet den 5. november 2024
    Hvis lysindikatoren for strygejernet er klar på Philips-dampstrygejernet blinker, skal du læse vores råd til fejlfinding nedenfor for at løse problemet.

    Gælder kun for modellerne: Azur 8000 Series (DST80xx).

    Lysindikatoren for "Strygejernet er klar" blinker, når strygejernet varmer op. Den lyser konstant for at angive, at strygejernet er klar til brug.

    For strygejern med ASO-funktion (auto-sluk) begynder lysindikatoren for "strygejernet er klar" at blinke, når:

    • strygejernet står stille vandret på strygesålen i et bestemt stykke tid. For strygejern med temperaturvælger: 30 sekunder. For OptimalTemp-strygejern: 2 minutter.
    • Lad det hvile stående lodret på højkant i 8 minutter (for alle modeller).

    Når strygejernet er i ASO-tilstand, stopper det med at varme op og begynder at køle af.
    Når strygejernet bevæges eller sættes i bevægelse, begynder lysindikatoren for "strygejernet er klar" at blinke eller lyse konstant (afhængigt af model), hvilket indikerer, at det varmer op igen.
    Når lysindikatoren for "strygejernet er klar" holder op med at blinke og lyser konstant/slukker (afhængigt af model), opvarmes strygesålen, og strygejernet er klar til brug.

     

    Hvis strygejernet har en dedikeret auto-sluk-indikator, lyser "strygejernet er klar" ikke, når strygejernet går i ASO-tilstand. Ovenstående lysindikatoradfærd gælder stadig.

     

    Besvarede ovenstående dit spørgsmål? Hvis ikke, bedes du kontakte os for at få yderligere hjælp.

    Det blå og hvide lys på Philips-dampstrygejern
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.