0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Min Philips HomeRun-støvsugerrobot opretter ikke forbindelse til Philips HomeRun-appen

    Udgivet den 11. juli 2024
    Hvis din Philips HomeRun wet & dry-robot ikke opretter forbindelse til Philips HomeRun-appen, bedes du læse artiklen nedenfor for at finde mulige årsager og løsninger. 
    homerun-modeller

    Du kan parre din robot med Philips HomeRun-appen ved at trykke på knappen Tilføj robot (Add robot) og følge instruktionerne. Hvis parringen mislykkes, skal du følge nedenstående trin for at løse problemet:
    Bemærk: Hvis dit Wi-Fi understøtter både 2,4 GHz og 5 GHz, anbefaler vi, at du vælger 2,4 GHz for at få et bedre signal.
    Kontrollér, at din robot er tændt
    Kontrollér, at din robot er fuldt opladet, at stationen er tilsluttet en stikkontakt, og at robotten er tændt. 

    Kontrollér adgangskoden til dit Wi-Fi
    Sørg for, at du har indtastet den rigtige adgangskode til dit Wi-Fi-hjemmenetværk i appen. 

    Vælg den rigtige robotmodel
    Når du tilføjer din robot i appen, skal du vælge den rigtige model.

    • Med automatisk tømningsstation: XU7100, XU3110 eller XU3100
    • Uden automatisk tømningsstation: XU7000, XU3000 eller XU2000
    • Med dockingstation: XU6500

    Kontrollér, om robotten er i Wi-Fi-tilstand
    For at kunne parre appen skal robotten være i Wi-Fi-tilstand. Tænd-/slukknappen og knappen Hjem (Home) på robotten blinker for at angive, at Wi-Fi-opsætningsfunktionen er aktiveret. For at få din robot i Wi-Fi-opsætningstilstand skal du trykke på tænd-/sluk-knappen og knappen Hjem (Home) og holde dem nede samtidigt i tre sekunder. Indikatorerne på knapperne blinker orange for at angive, at robotten er i Wi-Fi-indstillingstilstand (se billedet nedenfor).

    Sørg for, at dit Wi-Fi-hjemmenetværk fungerer korrekt
    Kontrollér din internetforbindelse. Hvis dit netværk er langsomt, skal du slukke og tænde for routeren igen.

    Placer stationen tættere på din router
    Robottens ladestation skal placeres et sted med god Wi-Fi-dækning. Placer stationen tættere på routeren for at få et stærkere Wi-Fi-signal. 

    Den nyeste version af Philips HomeRun-appen
    Kontrollér, om du bruger den nyeste version af Philips HomeRun-appen ved at gå til din appbutik og se, om der er en tilgængelig opdatering.

    Afhængigt af din model kan du nedenfor finde vores videoer med trinvis vejledning til, hvordan du slutter din robot til appen.

    Hvis løsningerne ovenfor ikke løste problemet, bedes du kontakte os for at få yderligere hjælp.

    Play Pause
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.