0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Min Philips HomeRun-støvsugerrobot oplader ikke

    Udgivet den 11. juli 2024
    Hvis din Philips HomeRun wet & dry-robot ikke oplader, kan du finde de mulige årsager og løsninger i artiklen nedenfor.
    Robotter i XU-serien

    For 7000-, 3000- og 2000-serien:
    Når robotten vender tilbage til sin station, begynder den automatisk at oplade. LED'erne på robotten lyser hvidt eller orange for at angive, at robotten oplades. Den hvide LED på stationen på model XU7100 lyser også. Hvis robotten ikke oplader, skal du kontrollere følgende:

    • Kontroller, at du har sluttet stationen til stikkontakten og tændt for robotten.
    • Kontroller, at robotten er placeret korrekt på stationen. Hvis opladningskontakterne ikke er justeret, oplades robotten ikke. Anbring robotten på gulvet foran stationen med vandtanken vendt væk fra stationen, og tryk på knappen Home. Robotten kører til den korrekte position på stationen. Hvis robotten er løbet tør for batteri, skal den placeres direkte på opladningskontakterne.
    • Kontroller, at ladestationens kontaktpunkter på robotten og stationen ikke er snavsede.
    • Batteriet skal muligvis udskiftes. Minimumlevetiden for det genopladelige batteri er to år eller 1000 opladningscyklusser.
    Bemærk: Du kan tage robotten med til et Philips-servicecenter for at få fjernet og udskiftet det genopladelige batteri.
     
    Til 6000-serien:
    • Bekræft, at stationen er sluttet til stikkontakten, og at robotten er tændt. 
    • Sørg for, at robotten er placeret korrekt på ladestationen. Hvis den står en smule skævt, eller hvis opladningskontakterne ikke er justeret korrekt, oplades den muligvis ikke. 
    • Kontrollér, at ladestationens kontaktpunkter på robotten og stationen ikke er snavsede. 
    • Hvis temperaturen er under 8 , kan robotten aktivere beskyttelsen mod lave temperaturer, så vent, indtil temperaturen er normal, før opladning eller brug af robotten. 
    • Hvis batteriets levetid er udløbet, skal det muligvis udskiftes. 
    • Forkert langtidsopbevaring kan medføre skade på batteriet.

     
    Hvis løsningen ovenfor ikke løser problemet, bedes du kontakte os for at få yderligere hjælp.

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.