Udgivet den 28. november 2024
Hvis du ikke kan oprette forbindelse til SkinAI-funktionerne i Philips Lumea-appen, skal du følge nedenstående fejlfindingstrin for at løse problemet:
- Kontrollér, at din Philips Lumea-enhed er en S9900-model. Du kan finde dit modelnummer på emballagen, der fulgte med enheden. SkinAI-funktionerne er kun kompatible med Lumea S9900.
- Lås op for SkinAI-funktionerne ved at følge instruktionerne i Lumea-appen. Denne proces omfatter scanning af QR-koden på håndtaget på din Lumea.
- Sørg for, at din internet- eller Wi-Fi-forbindelse er stabil. Vi anbefaler, at du tilslutter din mobilenhed til en stærk Wi-Fi- eller internetforbindelse for at få fuldt udbytte af SkinAI-funktionerne.
- Sørg for, at din mobile enhed er kompatibel med SkinAI-funktioner. Selvom de fleste moderne iOS- og Android-enheder er kompatible, kan et lille antal enheder være uegnede.
- Besøg App Store eller Google Play Butik, og sørg for, at du har den nyeste version af Philips Lumea-appen installeret. Det er kun den nyeste version, der giver dig mulighed for at udnytte SkinAI-funktionerne fuldt ud.
- Vent lidt, og prøv igen senere. Nogle gange gennemgår vores servere rutinemæssig vedligeholdelse, hvilket medfører, at funktionerne er offline i en kort periode.
Hvis disse løsninger ikke hjælper dig, og du ikke kan få adgang til SkinAI-funktionerne, bedes du kontakte os.