0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    SkinAI-funktionerne i min Philips Lumea-app fungerer ikke

    Udgivet den 28. november 2024

    Hvis du ikke kan oprette forbindelse til SkinAI-funktionerne i Philips Lumea-appen, skal du følge nedenstående fejlfindingstrin for at løse problemet:

    • Kontrollér, at din Philips Lumea-enhed er en S9900-model. Du kan finde dit modelnummer på emballagen, der fulgte med enheden. SkinAI-funktionerne er kun kompatible med Lumea S9900.
    • Lås op for SkinAI-funktionerne ved at følge instruktionerne i Lumea-appen. Denne proces omfatter scanning af QR-koden på håndtaget på din Lumea.
    • Sørg for, at din internet- eller Wi-Fi-forbindelse er stabil. Vi anbefaler, at du tilslutter din mobilenhed til en stærk Wi-Fi- eller internetforbindelse for at få fuldt udbytte af SkinAI-funktionerne.
    • Sørg for, at din mobile enhed er kompatibel med SkinAI-funktioner. Selvom de fleste moderne iOS- og Android-enheder er kompatible, kan et lille antal enheder være uegnede.
    • Besøg App Store eller Google Play Butik, og sørg for, at du har den nyeste version af Philips Lumea-appen installeret. Det er kun den nyeste version, der giver dig mulighed for at udnytte SkinAI-funktionerne fuldt ud.
    • Vent lidt, og prøv igen senere. Nogle gange gennemgår vores servere rutinemæssig vedligeholdelse, hvilket medfører, at funktionerne er offline i en kort periode.

    Hvis disse løsninger ikke hjælper dig, og du ikke kan få adgang til SkinAI-funktionerne, bedes du kontakte os.

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.