0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    SkinAI-funktionerne i min Philips Lumea-app fungerer ikke

    Udgivet den 28. september 2023
    Hvis du ikke kan oprette forbindelse til SkinAI-funktionerne i Philips Lumea-appen, skal du følge nedenstående fejlfindingstrin for at løse problemet:
    • Kontrollér, at din Philips Lumea-enhed er en S9900-model. Du kan finde dit modelnummer på emballagen, der fulgte med enheden. SkinAI-funktionerne er kun kompatible med Lumea S9900.
    • Sørg for, at din internet- eller Wi-Fi-forbindelse er stabil. Vi anbefaler, at du tilslutter din mobilenhed til en stærk Wi-Fi- eller internetforbindelse for at få fuldt udbytte af SkinAI-funktionerne.
    • Sørg for, at din mobile enhed er kompatibel med SkinAI-funktioner. Selvom de fleste moderne iOS- og Android-enheder er kompatible, kan et lille antal enheder være uegnede.
    • Besøg App Store eller Google Play Butik, og sørg for, at du har den nyeste version af Philips Lumea-appen installeret. Det er kun den nyeste version, der giver dig mulighed for at udnytte SkinAI-funktionerne fuldt ud.
    • Vent lidt, og prøv igen senere. Nogle gange gennemgår vores servere rutinemæssig vedligeholdelse, hvilket medfører, at funktionerne er offline i en kort periode.
    Hvis disse løsninger ikke hjælper dig, og du ikke kan få adgang til SkinAI-funktionerne, bedes du kontakte os.
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.