0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Lydblinktælleren i min Philips Lumea-app fungerer ikke

    Udgivet den 28. september 2023
    Lydblinktælleren tæller blinker via lyd, der opfanges af din mikrofon. Hvis blinktælleren ikke fungerer korrekt, skal du følge fejlfindingstrinene nedenfor for at løse problemet. 
    1. Sørg for, at Lumea-appen har adgang til din mikrofonen på din mobilenhed.
    2. Sørg for at minimere baggrundsstøj. Baggrundsstøj vil blive opfanget af din mikrofon og afbryde blinktælleren.
    3. Placer mobilenheden inden for en armlængde fra det område, du behandler, med mikrofonen vendt mod behandlingen. Hvis mikrofonen er for langt væk, fungerer lydblinktælleren ikke korrekt.
    Hvis disse løsninger ikke hjælper, bedes du kontakte os.
     
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.