0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Mælken fra min hurtige Philips Avent-flaskevarmer er for varm eller for kold

    Udgivet den 1. juni 2023
    Der er flere grunde til, at mælken fra din hurtige Philips Avent-flaskevarmer muligvis ikke når den ønskede temperatur. Se vejledningen nedenfor for at løse almindelige problemer med mælkens temperatur.
    Vi anbefaler, at du bruger vand ved stuetemperatur for at opnå de bedste resultater, når du fylder flaskevarmeren. Baser vandniveauet og indstillingen på mængden af mælk i flasken, ikke på flaskens kapacitet.

    I de fleste tilfælde er det tilstrækkeligt at fylde flaskevarmeren med vand, der er lidt over niveauet af mælk i flasken. Ved opvarmning af en stor mængde mælk skal flaskevarmeren fyldes til 1 cm under kanten.
    Placer flasken i flaskevarmeren, og fyld den med vand (se afsnittet ovenfor for at få vejledning). Tænd først for flaskevarmeren, når du har fulgt disse trin.

    Hvis flasken tilføjes, efter at enheden er blevet tændt, ændres mælkens endelige temperatur.
    De anbefalede opvarmningstider, der følger med din hurtige Philips Avent-flaskevarmer, er baseret på polypropylenflasker. Glasflasker opvarmes muligvis hurtigere, mens silikoneflasker muligvis opvarmes langsommere.

    Når der anvendes en silikoneflaske, skal den have tid til at varme op i yderligere 3 - 4 minutter efter opvarmningscyklussen. 
    Brug kun indstillingen for "Hold varm/optøning", når du opvarmer mælk i en mælkepose.
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.