0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Mit Philips-varmeapparat er pludselig holdt op med at virke

    Udgivet den 28. august 2024
    Hvis dit Philips-varmeapparat pludselig er holdt op med at virke, kan du finde mulige årsager og løsninger i vores artikel nedenfor.
     
    Dit Philips-varmeapparat har en forudindstillet funktion til at slukke, f.eks. en timer på apparatet eller en planlægningsfunktion i appen. Hvis du har indstillet nogle af disse, slukkes varmeapparatet i henhold hertil. Kontrollér indstillingerne i apparatets timer eller planlægningsfunktionen i appen.
    I automatisk tilstand vil varmeapparatet holde op med at virke, når det når måltemperaturen, og fortsætter, når den registrerer, at omgivelsestemperaturen falder til under måltemperaturen. Når varmeapparatet i lav eller høj tilstand registrerer, at temperaturen er 37 °C (98,6 °F), vil det holde med at virke, og køre igen, når temperaturen falder.
    Dit Philips-varmeapparat afbryder automatisk strømforsyningen, når temperaturen overstiger tærsklen for termisk afbrydelse. Lad dit Philips-varmeapparat afkøle i et par minutter, og sørg for, at der ikke er nogen forhindringer i luftindtaget/-udtaget, før du bruger det igen.
    Dit Philips-varmeapparat har en automatisk slukningsfunktion. Hvis du lader dit varmeapparat køre uafbrudt i 16 timer uden at foretage nogen ændringer, slukker det automatisk.
    Dit Philips-varmeapparat kan holde op med at virke, hvis der opstår overbelastning i den tilsluttede stikkontakt. Overbelastningen vil udløse afbryderens overbelastningssikring. 

    Frakobl alle strømforbrugende apparater, der er tilsluttet den samme stikkontakt, og tænd for varmeapparatet igen. Hvis dit Philips-varmeapparat ikke tænder igen, når det sættes i en fungerende stikkontakt, bedes du kontakte os for at få yderligere hjælp.

    Hjalp ovenstående løsninger? Hvis ikke, bedes du kontakte os for at få yderligere hjælp.
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.