0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Der er ingen SenseIQ-data

    Udgivet den 27. august 2024
    Hvis du ikke modtager SenseIQ-data, kan nedenstående fejlfindingstip hjælpe dig med at finde en løsning.
    • Kontrollér, om du har aktiveret og tændt SenseIQ-funktionen. Først skal du downloade Philips Avent Baby Monitor+-appen på din smartphone. Aktivér eller tænd derefter SenseIQ-funktionen på forældreenheden eller i appens menu.
    • Kontrollér, om babyenheden er monteret med 2-i-1-beslaget. Sørg for, at alt er monteret og placeret korrekt, så der er godt udsyn til din baby. Brug et mønstret tæppe, og sørg for god kontrast mellem babytæppet/soveposen og madrasbetrækket.
    • Hvis du ikke bruger 2-i-1-beslaget, skal du sørge for, at babyenheden ikke er for langt fra din baby. Hvis den er for langt væk, kan babyenhedens kamera ikke opfange babyens små op-og-nedadgående brystbevægelser og registrere vejrtrækningshastigheden.
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.