0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Der er ingen SenseIQ-data

    Udgivet den 27. august 2024
    Hvis du ikke modtager SenseIQ-data, kan nedenstående fejlfindingstip hjælpe dig med at finde en løsning.
    • Kontrollér, om du har aktiveret og tændt SenseIQ-funktionen. Først skal du downloade Philips Avent Baby Monitor+-appen på din smartphone. Aktivér eller tænd derefter SenseIQ-funktionen på forældreenheden eller i appens menu.
    • Kontrollér, om babyenheden er monteret med 2-i-1-beslaget. Sørg for, at alt er monteret og placeret korrekt, så der er godt udsyn til din baby. Brug et mønstret tæppe, og sørg for god kontrast mellem babytæppet/soveposen og madrasbetrækket.
    • Hvis du ikke bruger 2-i-1-beslaget, skal du sørge for, at babyenheden ikke er for langt fra din baby. Hvis den er for langt væk, kan babyenhedens kamera ikke opfange babyens små op-og-nedadgående brystbevægelser og registrere vejrtrækningshastigheden.
    Kontakter Philips

    Vi hjælper dig gerne

    Kontakter Philips

    Vi hjælper dig gerne

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.