Udgivet den 27. august 2024
Hvis Grådoversættelse (Cry Translation) ikke fungerer, kan nedenstående fejlfindingstip hjælpe dig med at finde en løsning.
- Kontrollér, om din 90 dages gratis prøveperiode er udløbet. Hvis du ønsker at fortsætte med at bruge funktionen, skal du tegne et månedligt betalt abonnement.
- Sørg for, at babyenheden er online. Grådoversættelse (Cry Translation) virker kun, når din babyenhed er forbundet til internettet.
- Kontrollér, om din Wi-Fi-forbindelse er god og stabil, da det kan påvirke den hastighed, hvormed grådoversættelserne modtages. Kontrollér styrken af Wi-Fi-signalet på siden med app-indstillinger. Det fungerer bedst, når det viser Fremragende (Excellent) eller God (Good).
- Kontroller, at babyenheden er sluttet korrekt til forældreenheden eller Philips Avent Baby Monitor+-appen. Følg trinnene i brugervejledningen for at tilslutte babyenheden korrekt. Sørg for, at babyenheden er placeret tæt nok på babyen, så den kan registrere babyens gråd og minimere interferens fra baggrundsstøj.
- Kontrollér, at der ikke er for meget baggrundsstøj. Undgå at placere babyenheden i nærheden af kilder med kraftig støj som f.eks. TV eller enheder, der frembringer lyde og vibrationer, f.eks. smartphones, der er i vibrationstilstand. Denne type støj kan forstyrre babyalarmens evne til nøjagtigt at registrere og oversætte din babys gråd.