0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Grådoversættelse (Cry Translation) virker ikke

    Udgivet den 27. august 2024
    Hvis Grådoversættelse (Cry Translation) ikke fungerer, kan nedenstående fejlfindingstip hjælpe dig med at finde en løsning.
    • Kontrollér, om din 90 dages gratis prøveperiode er udløbet. Hvis du ønsker at fortsætte med at bruge funktionen, skal du tegne et månedligt betalt abonnement.
    • Sørg for, at babyenheden er online. Grådoversættelse (Cry Translation) virker kun, når din babyenhed er forbundet til internettet.
    • Kontrollér, om din Wi-Fi-forbindelse er god og stabil, da det kan påvirke den hastighed, hvormed grådoversættelserne modtages. Kontrollér styrken af Wi-Fi-signalet på siden med app-indstillinger. Det fungerer bedst, når det viser Fremragende (Excellent) eller God (Good).
    • Kontroller, at babyenheden er sluttet korrekt til forældreenheden eller Philips Avent Baby Monitor+-appen. Følg trinnene i brugervejledningen for at tilslutte babyenheden korrekt. Sørg for, at babyenheden er placeret tæt nok på babyen, så den kan registrere babyens gråd og minimere interferens fra baggrundsstøj.
    • Kontrollér, at der ikke er for meget baggrundsstøj. Undgå at placere babyenheden i nærheden af kilder med kraftig støj som f.eks. TV eller enheder, der frembringer lyde og vibrationer, f.eks. smartphones, der er i vibrationstilstand. Denne type støj kan forstyrre babyalarmens evne til nøjagtigt at registrere og oversætte din babys gråd.
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.