0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Jeg kan ikke knytte min Philips-luftfugter til appen

    Udgivet den 23. oktober 2024
    Hvis du ikke kan knytte din Philips-luftfugter til appen, kan du få mere at vide i følgende artikel.
     

    Der kan være flere grunde til, at Wi-Fi-forbindelsen mellem apparatet og din smartphone ikke fungerer. Følg disse trin for at løse problemet:

    1. Sørg for, at din smartphone er tilsluttet et 2,4 GHz Wi-Fi-netværk derhjemme og ikke til et 5 GHz eller et offentligt Wi-Fi-netværk. Vi anbefaler, at du deaktiverer mobildata, før du starter parringsprocessen.
    2. Husk også at aktivere følgende tilladelser på din smartphone: "Lokation", "Lager", "Bluetooth" og "Lokalt netværk".
    3. Kontrollér, at du har indtastet Wi-Fi-adgangskoden korrekt, da der skelnes mellem store og små bogstaver, og der er en begrænsning på 63 tegn. Bemærk, at specialtegn ikke accepteres, så undgå at bruge dem.
    4. Kontrollér, at netværksnavnet (SSID) på dit Wi-Fi-hjemmenetværk er korrekt. Husk på, at der skelnes mellem store og små bogstaver, når netværksnavnet indtastes.
    5. Hvis du bruger VPN på din smartphone, skal du deaktivere det, før du starter parringsprocessen.
    6. Hvis der er konfigureret en hvidliste på din router for at blokere parring, skal du deaktivere hvidlisten for at sikre, at der kan oprettes forbindelse.
    7. Hold apparatet og din smartphone inden for 10 meter af Wi-Fi-routeren.
    8. Sørg for, at du har opdateret appen til den nyeste version.
    9. Andre elektroniske enheder, blinkende lyskilder eller signalstationer kan forstyrre Wi-Fi-forbindelsen. Prøv at holde apparatet væk fra sådanne kilder, og forsøg at parre det med Wi-Fi igen.

    Hvis de foregående trin ikke løser problemet, bedes du tjekke appen for at få yderligere Wi-Fi-oplysninger eller kontakte os for at få hjælp.

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.