Der kan være flere grunde til, at Wi-Fi-forbindelsen mellem apparatet og din smartphone ikke fungerer. Følg disse trin for at løse problemet:
- Sørg for, at din smartphone er tilsluttet et 2,4 GHz Wi-Fi-netværk derhjemme og ikke til et 5 GHz eller et offentligt Wi-Fi-netværk. Vi anbefaler, at du deaktiverer mobildata, før du starter parringsprocessen.
- Husk også at aktivere følgende tilladelser på din smartphone: "Lokation", "Lager", "Bluetooth" og "Lokalt netværk".
- Kontrollér, at du har indtastet Wi-Fi-adgangskoden korrekt, da der skelnes mellem store og små bogstaver, og der er en begrænsning på 63 tegn. Bemærk, at specialtegn ikke accepteres, så undgå at bruge dem.
- Kontrollér, at netværksnavnet (SSID) på dit Wi-Fi-hjemmenetværk er korrekt. Husk på, at der skelnes mellem store og små bogstaver, når netværksnavnet indtastes.
- Hvis du bruger VPN på din smartphone, skal du deaktivere det, før du starter parringsprocessen.
- Hvis der er konfigureret en hvidliste på din router for at blokere parring, skal du deaktivere hvidlisten for at sikre, at der kan oprettes forbindelse.
- Hold apparatet og din smartphone inden for 10 meter af Wi-Fi-routeren.
- Sørg for, at du har opdateret appen til den nyeste version.
- Andre elektroniske enheder, blinkende lyskilder eller signalstationer kan forstyrre Wi-Fi-forbindelsen. Prøv at holde apparatet væk fra sådanne kilder, og forsøg at parre det med Wi-Fi igen.
Hvis de foregående trin ikke løser problemet, bedes du tjekke appen for at få yderligere Wi-Fi-oplysninger eller kontakte os for at få hjælp.