0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Grådoversættelse (Cry Translation) virker ikke

    Udgivet den 27. august 2024
    Hvis din 90 dages gratis prøveperiode for Grådoversættelse (Cry Translation) ikke fungerer, kan nedenstående fejlfindingstip hjælpe dig med at finde en løsning.
    • Sørg for at bruge den samme brugerkonto til at logge på funktionen.
    • Sørg for, at babyenheden er online. Grådoversættelse (Cry Translation) virker kun, når din babyenhed er forbundet til internettet.
    • Den 90 dages gratis prøveperiode er udløbet. Du kan abonnere på Grådoversættelse (Cry Translation) via appen.
    • Hvis du er ny bruger, men den gratis prøveversion stadig ikke er tilgængelig, bedes du kontakte os.
    • Sørg for at bruge den samme brugerkonto til at logge på funktionen.
    • Sørg for, at babyenheden er online. Grådoversættelse (Cry Translation) virker kun, når din babyenhed er forbundet til internettet.
    • Hvis der er problemer med abonnementet eller betalingen af Grådoversættelse (Cry Translation) skal du i appen gå til indstillingen Administrer Grådoversættelse (Manage Cry Translation) og kontakte Zoundreams support for at få hjælp.
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.