0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Forbindelsen mellem babyenheden og appen går ofte tabt

    Udgivet den 27. august 2024
    Hvis forbindelsen mellem din babyenhed og Philips Avent Baby Monitor+-appen ikke er tilfredsstillende, skal du følge nedenstående trin for at forbedre forbindelsen.
    • Kontrollér, om din Wi-Fi-forbindelse er god og stabil. Kontrollér styrken af Wi-Fi-signalet på siden med app-indstillinger. Det fungerer bedst, når det viser Fremragende (Excellent) eller God (Good). Ellers brug en Wi-Fi-repeater for at få et stærkere signal.
    • Sørg for at bruge den nyeste version af Philips Avent Baby Monitor+-appen. Hvis du ikke har den, skal du opdatere appen på din smartphone.
    • Genstart Philips Avent Baby Monitor+-appen på din smartphone.
    • Genstart modemmet og/eller routeren.
    • Genstart babyenheden ved at trykke på on/off-knappen.

    Har du stadig problemer med forbindelsen? Hvis ingen af disse tip hjælper, bedes du kontakte os.
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.