0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Søvndata mangler

    Udgivet den 27. august 2024
    Hvis søvndata mangler, kan nedenstående tip hjælpe med at finde en forklaring og/eller løsning.
    • Du har muligvis frakoblet babyenheden midt i en søvncyklus. For at sikre, at søvndata sendes korrekt til skyen, skal du generelt altid vente 15-20 minutter, efter at søvncyklussen er afsluttet, før du slukker for babyenheden. Undgå at frakoble babyenheden, herunder at slukke for forlængerstikket. Når det er nødvendigt, skal du slukke enheden ved at trykke på on/off-knappen på babyenheden.
    • Måske blev babyenheden ved et uheld nulstillet. Bemærk, at de data, der ikke er sikkerhedskopieret i skyen, går tabt.
    • SenseIQ-data vises for de seneste 30 dage. Hvis du ønsker at have datahistorikken tilgængelig i længere tid, skal du tage skærmbilleder fra appen i rette tid.
    • Måske har babyenheden været offline eller i privat tilstand i en længere periode. Babyenheden opretter regelmæssigt forbindelse til internettet. Søvncyklusser gemmes på babyenheden i et par dage. Hvis babyenheden er offline i længere tid, vil nogle data dog ikke blive synkroniseret til skyen. Antallet af cyklusser, der er gemt på babyenheden, kan variere afhængigt af længden af søvncyklusserne. Vi anbefaler, at du ofte slutter babyenheden til internettet.
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.