1
0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Produkter

    Få lige den support, du skal bruge
    Leder du efter en bestemt løsning til dit produkt?

    Hvad hvis man ikke har adgang til SmartTV? (2k16)

    Situation
    En af følgende situationer opstår:

    • SmartTV er ikke tilgængeligt

    • Et indlæsningsikon vises, men SmartTV indlæses ikke

    • Meddelelsen “Philips-server ikke fundet” vises

    • Meddelelsen “Sluk og tænd fjernsynet for at gennemføre SmartTV-registreringen” vises

    • Skærmbilledet SmartTV Demo vises

    Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: 32PFT5362/12 , 32PHT5302/12 , 55POS901F/12 , 65PUS7601/12 , 75PUS7101/12 , 40PFT5501/12 , 40PFS5501/12 , 32PFT5501/12 , 49PFT5501/12 , 65PUS6521/12 , 49PUS6401/12 , 43PUS6501/12 , 55PUS7181/12 , 55PUS6401/12 , 49PUS7181/12 , 65PUS7101/12 , 49PUS6501/12 , 49PUS6561/12 , 49PUS6551/12 , 43PUT6401/12 , 55PUT6401/12 , 49PUT6401/12 , 32PFS6401/12 , 49PUS7101/12 , 55PUS6501/12 , 55PUS6551/12 , 55PUS6561/12 , 55PUS7101/12 , 65PUS8901/12 , 65PUS8601/12 , 55PUS8601/12 . Klik her for at vise flere produktnumre Klik her for at vise færre produktnumre

    Ofte stillede spørgsmål

    Registrer dit produkt
    Registrer dit produkt

    Hold styr på dit produkts garantidækning

    Kvalificer dig til bonus, gaver og særlige tilbud

    Få nem adgang til produktsupport

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.