0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Hvad hvis man ikke har adgang til SmartTV? (2k16)

    Udgivet den 2019-03-18

    Situation
    En af følgende situationer opstår:

    • SmartTV er ikke tilgængeligt

    • Et indlæsningsikon vises, men SmartTV indlæses ikke

    • Meddelelsen “Philips-server ikke fundet” vises

    • Meddelelsen “Sluk og tænd fjernsynet for at gennemføre SmartTV-registreringen” vises

    • Skærmbilledet SmartTV Demo vises

    Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: 32PFT5362/12 , 32PHT5302/12 , 55POS901F/12 , 65PUS7601/12 , 75PUS7101/12 , 40PFT5501/12 , 40PFS5501/12 , 32PFT5501/12 , 49PFT5501/12 , 65PUS6521/12 , 49PUS6401/12 , 43PUS6501/12 , 55PUS7181/12 , 55PUS6401/12 , 49PUS7181/12 , 65PUS7101/12 , 49PUS6501/12 , 49PUS6561/12 , 49PUS6551/12 , 43PUT6401/12 , 55PUT6401/12 , 49PUT6401/12 , 32PFS6401/12 , 49PUS7101/12 , 55PUS6501/12 , 55PUS6551/12 , 55PUS6561/12 , 55PUS7101/12 , 65PUS8901/12 , 65PUS8601/12 , 55PUS8601/12 . Klik her for at vise flere produktnumre Klik her for at vise færre produktnumre

    Ofte stillede spørgsmål

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.