0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Min Philips-ladyshaver fungerer ikke

    Udgivet den 04 september 2025

    Hvis din Philips-ladyshaver ikke fungerer eller fjerner hår som forventet, skal du se fejlfindingstrinnene nedenfor.

    Tip: Oplad apparatet helt, før du bruger det første gang (se brugervejledningen for at få oplysninger om opladningstiden). For at forhindre, at apparater tændes utilsigtet under transport, sættes de i en særlig dvaletilstand, før de forlader fabrikken. Opladning af apparatet annullerer denne proces, så du kan bruge det som normalt. 

    Det er vigtigt at kontrollere, at skærhovedet ikke er snavset, beskadiget eller slidt. Dette vil medføre forringet ydeevne eller endda hudirritation. Hvis det er beskadiget, skal det straks udskiftes. Ladyshaveren skal rengøres regelmæssigt for at fungere korrekt. Hår eller snavs kan sætte sig fast i enheden og påvirke dens ydeevne. Rengør grundigt efter hver brug, og skyl hår og snavs helt af efter brug. Beskyt folien ved at sætte et dæksel eller en kam på under opbevaring.

    Folien på din enhed er muligvis blokeret af hår eller snavs. Dette kan forhindre enheden i at tænde eller køre korrekt. Rengør din enhed ved at følge anvisningerne nedenfor:

    Sluk for produktet, og fjern skærfoliehovedet ved at (holde i plastdelen og) trække det af produktet. Skyl skægkammeret oven på håndtaget.

    Skyl folien i 30 sek. under lunkent vand. Lad delene lufttørre helt. Sæt skærfoliehovedet på igen ved at trykke det tilbage ("klik) på produktet.

    Hvis din Philips-ladyshaver ikke tænder, slukker af sig selv under brug eller ikke barberer lige så effektivt som den plejede, skyldes det sandsynligvis, at den ikke er opladet tilstrækkeligt. For at opnå optimal ydeevne skal du oplade din ladyshaver helt før næste behandling.

    Opladningstiderne varierer fra model til model, og du kan finde oplysninger om opladningstiden for din ladyshaver i den medfølgende brugervejledning.

    Bemærk: Ladyshavere til våd og tør brug kan ikke bruges, når de er sluttet til en strømkilde. Kobl altid enheden fra strømkilden, før den bliver våd.

    Hvis din Philips-ladyshaver leveres med et USB-opladningskabel, baserer Philips den anslåede opladningstid på kablets tilslutning til en adapter fra en anerkendt producent. Opladningen skal opfylde følgende specifikationer:

    • Indgangsspænding: 100-240 V.
    • Udgangsspænding: 5 V
    • Udgangseffekt: 1 A eller højere.
    • Hvis du vil bruge eller oplade dit produkt i fugtige omgivelser, f.eks. på badeværelset, skal du altid bruge en stænktæt (IPX4) adapter.
    Det er meget vigtigt at bruge den korrekte barberingsteknik for at opnå de bedste resultater og undgå smerter eller irritation. Under barberingen skal du trække hårdt i huden med den ene hånd og langsomt bevæge shaveren imod hårenes vækstretning. Sørg for, at skær- eller trimmerhovedet er i fuld kontakt med huden og ligger fladt. Tryk ikke for hårdt på huden, vær forsigtig, og bevæg shaveren langsomt.
    Korrekt barberingsteknik til Philips-ladyshaver
    Hvis din ladyshaver leveres med en kappe, der strækker huden, kan du prøve at sætte den på skærhovedet. Denne tilbehørsdel får hårene til at stå oprejst, så de er nemmere at fjerne.
     
    Tilbehør til ladyshaver
    Din ladyshaver har en funktion, der beskytter mod overbelastning, og som aktiveres, når du trykker for hårdt på huden. Denne funktion beskytter huden mod skader. Lad shaveren glide hen over huden, og undgå at trykke for hårdt.
    Overophedningssikringen på din ladyshaver er muligvis blevet aktiveret. Når dette sker, blinker der røde lys på din ladyshaver, og den vil holde op med at fungere. 

    Hvis det sker, skal ladyshaveren køle af og kan tændes igen efter ca. et minut. Hvis den stadig ikke kan tænde, og de røde lys begynder at blinke igen, betyder det, at den ikke er afkølet tilstrækkeligt, og du skal vente lidt længere.

    Hvis du har fulgt ovenstående råd, og din ladyshaver stadig ikke fungerer korrekt, bedes du kontakte os for at få yderligere hjælp.
    Hvis du har fulgt ovenstående trin, og din Philips-ladyshaver stadig ikke fungerer, bedes du kontakte os for at få yderligere hjælp.
    Kontakter Philips

    Vi hjælper dig gerne

    Kontakter Philips

    Vi hjælper dig gerne

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.