0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Min Philips-ladyshaver oplader ikke

    Udgivet den 04 september 2025

    Hvis du har problemer med at oplade din Philips-ladyshaver, anbefaler Philips, at du:

    1. Sørger for, at du bruger en passende USB-strømforsyning med det originale opladningskabel.
    2. Sørger for, at opladningskablet er tilsluttet korrekt.
    3. Prøver en anden strømkilde.
    4. Sørger for, at din ladyshaver er blevet vedligeholdt korrekt.

    Se oplysningerne nedenfor for yderligere vejledning. 


     

    Oplad kun din Philips-ladyshaver med det originale opladningskabel eller en original reservedel fra Philips.

    Philips vurderer den anslåede opladningstid med en USB-stikadapter på 5 V og 1 A. Opladningstiden kan variere betydeligt, hvis du bruger en alternativ strømkilde.

    Tip: Har du brug for en adapter til opladning af din Philips-ladyshaver? Klik her, og søg efter "HQ87", eller kontakt os.

    Bemærk: Hvis din Philips-model leveres med en oplader i stedet for et USB-opladningskabel, gælder ovenstående oplysninger ikke. Du skal blot sikre dig, at du bruger den originale oplader eller en original reservedel fra Philips

    Tryk det lille stik fast ned i bunden af din ladyshaver, og sørg for, at det er korrekt tilsluttet og ikke sidder løst. Sørg også for, at USB-stikket er sat korrekt i strømkilden.

    Det er muligt, at stikkontakten eller en anden strømkilde er defekt. Prøv at oplade din Philips-ladyshaver med en anden strømkilde. 

    Hvis din Philips-ladyshaver ikke vil tænde, kan man tro, at den ikke er opladet. Men det er ikke altid tilfældet. Et blokeret eller beskadiget skærhoved kan forhindre apparatet i at tænde.

    Derfor anbefaler Philips, at skærhovedet tages af, og du forsøger at tænde ladyshaveren. Hvis apparatet tænder, når skærhovedet er fjernet, betyder det, at hovedet skal rengøres grundigt eller udskiftes. 

    Hvis du har fulgt ovenstående trin, og du stadig oplever problemer med dit produkt, bedes du kontakte os for at få hjælp.

    Kontakter Philips

    Vi hjælper dig gerne

    Kontakter Philips

    Vi hjælper dig gerne

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.