0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Min Philips-køkkenenhed kan ikke finde mit Wi-Fi-hjemmenetværk

    Udgivet den 19. februar 2024
    Hvis din Philips-køkkenenhed ikke kan finde dit WiFi-netværk, kan du finde mulige årsager og løsninger nedenfor.
    Det betyder, at din Air Cooker eller Airfryer ikke længere er tilsluttet dit Wi-Fi-hjemmenetværk. Du har muligvis ændret dit Wi-Fi-hjemmenetværk og skal sætte dit apparat op igen.

    Air Cooker:
    Start opsætning af Wi-Fi ved at gå til i Værktøjer (Tools) → Indstillinger (Settings)→ Wi-Fi-opsætning (WiFi Setup) på dit apparat, og følg instruktionerne på skærmen.

    Airfryer:
    Sørg for, at din Airfryer er en model, der kan tilsluttes Wi-Fi: HD9255, HD9280, HD9285, HD9880.

    Start parringsprocessen ved at starte opsætningen direkte fra indstillingerne i HomeID-appen eller ved at følge trinnene nedenfor for at starte parring med din Airfryer:

    HD9255, HD9280, HD9285: Tryk længe på knappen til temperatur ned, og følg instruktionerne i appen.

    HD9880: Gå til Indstillinger (Settings) → Wi-Fi-indstillinger (WiFi Settings) → Wi-Fi-opsætningstilstand (WiFi Setup mode), og følg derefter instruktionerne i appen.
    Prøv at klikke på genindlæsningsknappen for at opdatere listen, eller vælg Tilføj Manuelt (Add manually) for at angive navnet på Wi-Fi-netværket manuelt.

    Hvis dit netværk stadig ikke er på listen, skal du tage stikket ud af Philips-køkkenenheden og vente 15 sekunder. Slut derefter apparatet til strømmen igen, og prøv igen. Hvis dit netværk stadig ikke vises, bedes du kontakte os for at få yderligere hjælp.
    Airfryer-modellerne HD9255, HD9280, HD9285, HD9880 og Air Cooker NX0960 er udstyret med et Wi-Fi-modul 802.11 b/g/n med et 2,4 GHz-bånd.

    Hvis din Wi-Fi-router er sat op til et enkelt 5 GHz-bånd, kan du prøve at skifte til dual-band-netværkstilstand for at aktivere 2,4 GHz-båndet. Slut derefter din smartphone til 2,4 GHz-netværket, og følg trinnene for at konfigurere din enhed.


    Hjalp løsningerne ovenfor ikke med at løse problemet? Kontakt os, hvis du har brug for yderligere hjælp.
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.